» آرشیو اخبار » دلایل رشد LUNC و USTC در بازار نزولی

دلایل رشد LUNC و USTC در بازار نزولی

8 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با وجود اینکه کل بازار رمزارزها در روز چهارشنبه در محدوده قرمز قرار دارد، استیبل کوین الگوریتمی شکست خورده USTC (یو اس دی کلاسیک) از پروژه بدنام ترا 90 درصد رشد کرده است.

USTC که پگ خود با دلار را در اوایل ماه می (اردیبهشت) از دست داد و به زیر سطح 1 سنت سقوط کرد، با رشد سریع خود توانست قیمت LUNC (لونا کلاسیک)، توکن سقوط کرده‌ی دیگر اکوسیستم ترا، را نیز احیا کند.

در زمان نوشتن این متن، USTC نسبت به روز گذشته 87 درصد و نسبت به سه روز گذشته 850 درصد رشد کرده و در قیمت 0.78 دلار معامله می‌شود. LUNC نیز در 24 ساعت گذشته 25 درصد و نسبت به دوشنبه 170 درصد رشد کرده و در قیمت 0.000135 دلار معامله می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

دلایل این رشد چیست؟

به طور قطعی مشخص نیست که چه چیزی باعث چنین رشد قدرتمند قیمتی شده است. به نظر می‌رسد که همه ترا را فراموش کرده‌اند و تنها پوشش خبری این پروژه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مربوط به رئیس جنجالی ترافورم لبز (Terraform Labs)، دو کوان (Do Kwon) بوده است.

با این وجود، شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر پر از شور و هیجان برای USTC و LUNC شده‌اند. شبکه‌ها مملو از شایعات و تئوری‌های توطئه در مورد برگشتن احتمالی پگ USTC با دلار و مشارکت بازیگران بزرگ در چنین رویداد مثبت مشکوک است. جالب اینجاست که شایعات همچنین به موضوع پگ احتمالی USTC نه به دلار، بلکه به سنت اشاره می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که این داستان چگونه به پایان می‌رسد، اما ممکن است سرمایه گذاران رمزارزها شاهد حرکات مشابهی مانند اتفاقات اواخر ماه می، زمانی که ترا سقوط کرد، باشند. در هر صورت باید مراقب باشید و شاید بهتر باشد حتی در معاملاتی از این دست شرکت نکنید.

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: یو تودی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×