» سلب مسئولیت

سلب مسئولیت

21 شهریور 1401 20

گذارنیوز یک پایگاه خبری تحلیلی در حوزه ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین است و ‌سایتی برای ارائه یا دریافت مشاوره مالی و تصمیمات سرمایه‌گذاری نیست لذا گذارنیوز هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای مالی که ممکن است در نتیجه استفاده از این اطلاعات متحمل شوید را ندارد. لطفاً ریسک دارایی‌های دیجیتال یا غیردیجیتال در بازارهای مالی را در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که هیچ یک از رویدادهای نام برده شده در این وب‌سایت با گذارنیوز ارتباطی ندارند. گذارنیوز برای استفاده از نام هیچ پروژه‌ای، مبلغی را دریافت نکرده است. هدف ما صرفا تلاش در راستای سازماندهی اطلاعات عمومی جهت کمک به آموزش بهتر و اطلاع‌رسانی به مردم در مورد پیشرفت‌های فناوری بلاکچین است.

معاملات ارزهای دیجیتال ریسک بالایی دارند و برای همه سرمایه‌گذاران مناسب نیست لذا قبل از تصمیم‌گیری برای انجام اینگونه معاملات باید اهداف سرمایه‌گذاری، سطح تجربه و ریسک‌پذیری خود را به دقت در نظر بگیرید. تمام داده‌ها و محتوای این وب‌سایت از طریق منابع شخص ثالث ارائه می‌شوند، بنابراین قیمت‌ها و اطلاعات موجود لزوماً در هر زمان، دقیق نیستند. هیچ محتوایی در این وب‌سایت به منزله توصیه‌ برای ورود به هر گونه معاملات یا بکارگیری هر یک از استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در محتوای ارائه شده، نیست.

گذار نیوز توصیه‌ یا دیدگاه‌های شخصی‌ خود ‌را درباره اینکه یک رویکرد سرمایه‌گذاری برای نیازهای مالی یک فرد خاص مناسب است یا خیر، ارائه نمی‌دهید و هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب دیدن دارایی‌ شما که ناشی از اتکا به اطلاعات موجود و نوشته شده در وب‌سایت، لینک‌های مرتبط به منابع شخص ثالث، داده‌ها، نقل قول‌ها، نمودارها و سیگنال های خرید و فروش باشد را نمی‌پذیرد.

محتوای سایت گذار نیوز، برای استفاده عموم مردم در نظر گرفته شده است و شایسته است قبل از ورود به یک پروژه رمزارزی، بر اساس شرایط شخصی، تجزیه و تحلیل خود را انجام دهید و برای تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری، از یک متخصص و مشاوره مالی مستقل کمک بگیرید.

تمامی مطالب این وب‌سایت اعم از متون، تصاویر و ویدئوهای قرار داده شده از منابع مختلف گردآوری شده‌اند و برای مقاصد غیرتجاری استفاده می‌شوند. هرگونه استفاده تجاری از مطالب این وب‌سایت بدون اجازه کتبی نویسندگان (مالک معنوی محتوا) ممنوع است.

کلیه حقوق مطالب گرافیکی، متنی، موسیقی و سایر محتوای ارائه شده در وب‌سایت متعلق به صاحبان واقعی آنها است. اگر شما نویسنده، سازنده یا دارنده حق امتیاز هر یک از مطالب ارائه شده در این وب‌سایت هستید، اما حق نشر شما ذکر نشده است یا مخالف استفاده از مطالب خود در این وب‌سایت هستید‌؛ لطفاً با تیم گذار‌نیوز تماس بگیرید تا محتوا در اسرع وقت ویرایش یا حذف شود.

مطالبی که قوانین جمهوری اسلامی ایران را نقض می‌کنند در این وب‌سایت منتشر نخواهند شد و تحت هیچ شرایطی نباید صاحبان وب‌سایت، نویسندگان و توسعه‌دهندگان به دلیل عواقب یا پیامدهای استفاده کاربران از لینک‌ها یا مطالب ارائه شده، مقصر یا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

×