» آرشیو اخبار » رمزارز LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید دیر شده؟
LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید آن دیر شده؟

رمزارز LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید دیر شده؟

16 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، رمزارز لونا کلاسیک (LUNC)، توکن بومی بلوکچین قدیمی ترا، در 30 روز گذشته و پس از ورود به دوره افزایشی تازه، بیش از 300% گران‌تر شد. اما آیا با وجود چنین افزایشی، هنوز فرصت خرید آن هست یا نه؟

تا ساعت 10 و 5 دقیقه جهانی، این رمزارز  در 30 روز گذشته تا 302% افزایش یافته و با قیمت 0.000403 دلار آمریکا به فروش رسیده است. در 7 روز گذشته میزان سود آن 205% بوده است. به طوری که تنها در 24 ساعت گذشته 40% سود داشته است. بهای رمزارز LUNC در 30 روز گذشته: LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید آن دیر شده؟

براساس گزارش وبسایت LUNC Burner، پس از این که توسعه دهندگان ترا کلاسیک در تاریخ 27 اوت (5 شهریور) سرمایه گذاری برای این توکن را فعال کردند، رمزارز LUNC افزایش پیدا کرد و گفته می‌شود در حال حاضر حدود 8.5% از توکن های در گردش خریداری شده‌اند.

تبلیغات جام جهانی قطر

نرخ سرمایه گذاری این توکن از زمان شروع 2.6% بوده است که رقم قابل توجهی است. طبق اخبار وبسایت  StakingRewards.com، سرمایه گذاری 37.8% روی آن باعث شده که این توکن یکی از کوین‌های سودده برای سرمایه گذاری باشد.

سوخت توکن خریداران رمزارز LUNC را افزایش می‌دهد

LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید آن دیر شده؟

به علاوه، عده‌ای معتقدند که مکانیزم سوخت توکن که در حال حاضر عملی شده هم به افزایش قیمت رمزارز LUNC کمک کرده است. با وجود افزایش سرمایه گذاری و مکانیزم سوخت توکن، باید شاهد افزایش تقاضا برای این توکن باشیم. عده‌ای از کاربران توییتر به مکانیزم سوخت تازه اشاره کردند.

برای مثال، لوک مارتین (Luke Martin) کاربر معروف رمزارز در توییتر و مجری پادکست، در هفته گذشته اعلام کرد که منبع سوخت به «رقم‌های مسخره» رسیده است. افراد دیگری مثل مایلز دویچر (Miles Deutscher)، کاربر معروف توییتر و تحلیلگر رمزارز، خاطرنشان کرد که رشد این رمزارز نشانه‌ای است مبنی بر این که در بازار خرس هم می‌توان پول درآورد.

او گفت: «LUNC یکی از مثال‌های بارزی است که نشان می‌دهد در طی بازار خرس هم می‌توان به سود بالا دست یافت.» در عین حال، از نقطه نظر تحلیل فنی باید گفت که رشد LUNC پیوسته خواهد بود و حالا که قیمت آن از رقم بالای قبلی، معادل 0.0004 دلار آمریکا، بالاتر رفته، دیگر سد مقاومتی دیگری ندارد.

رمزارز LUNC لونا را پشت سرگذاشته است

LUNC در یک ماه 300% افزایش یافت، آیا برای خرید آن دیر شده؟

در عین حال، باید گفت که از نقطه نظر تحلیل بازار سرمایه، LUNC توانسته توکن بومی بلوکچین ترا را پشت سر بگذارد و این صعود قابل توجه است. براساس رتبه بندی CoinGecko، در حال حاضر رمزارز LUNC بیست و هفتمین دارایی ارزی بازار سرمایه است، در حالی که لونا در جایگاه127 قرار دارد.

براساس اطلاعات CoinGecko، بازار سرمایه LUNC به مرز3 بیلیون نزدیک شده، در حالی که بازار سرمایه لونا از مرز 330 میلیون دلار آمریکا اندکی فراتر رفته است. برخی معتقدندکه شاید بهای این رمزارز به رقمِ پیش از سقوط اکوسیستم ترا در مه امسال، که استیبل کوین ترا یعنی TerraUSD ارزشش را از دست داد، برسد و همین موضوع بهای آن را افزایش داده است.

در اوایل ماه مه، قبل از سقوطترا، لونا حدود80 دلار آمریکا خرید و فروش می‌شود و یکی از مهم‌ترین کوین‌های بازار به شمار می‌رود. با سقوط، این توکن به حوالی 0.05 دلار آمریکا سقوط کرد. یعنی در عرض دو هفته حدود ارزش کلی خود را از دست داد.

مترجم: خاطره باقری

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×