» آرشیو اخبار » چگونه فروش میم توکن BONK روی قیمت سولانا تأثیر می‌گذارد
سولانا

چگونه فروش میم توکن BONK روی قیمت سولانا تأثیر می‌گذارد

14 دی 1401 6

تبلیغات گسترده میم توکن جدید روی شبکه سولانا، قیمت سولانا را به اندازه 40 درصد در یک هفته گذشته افزایش داد. آیا این رالی ادامه خواهد داشت؟

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت سولانا تقریباً 40 درصد در هفته گذشته در میان هیاهوی تبلیغاتی در مورد اولین میم کوین روی شبکه سولانا افزایش یافت. میم توکن یا همان میم کوین BONK متکی به ایردراپ به دارندگانNFT روی شبکه سولانا، وابسته به احساسات ضد شرکت آلامدا (که علت سقوط سولانا بود)، و همچنین متکی به احیای صرافی های غیر متمرکز شبکه سولانا (Solana DEX) برای بهبود جامعه و دوستداران سولانا است.

آیا این رالی سولانا با وجود فروش توکن‌های BONK که به کاربران سولانا ایردراپ شده است، پایدار خواهد ماند؟

رالی قیمت سولانا در میان هیاهوی میم کوین BONK

سولانا به دلیل روابطش با شرکت آلامدا و نیز بنیانگذار صرافی FTX، سم بنکمن-فرید ورشکسته، احساسات منفی، ضررها و صدمات زیادی را در بازار هم به خود و هم به سرمایه‌گذاران تحمیل کرد. سولانا پس از ریزش اوایل ماه نوامبر، حتی در چند هفته گذشته هم شاهد فروش گسترده ای بود و ناگهان از 15 دلار به 8 دلار رسید، که این دومین ریزش بعد از سقوط ماه نوامبر از 30 دلار به 15 دلار رخ داد. با این حال ایردراپ اولین میم کوین شبکه سولانا، یعنی BONK، قیمت سولانا را هم افزایش داد، زیرا این میم کوین با دوج کوین و شیبااینو مقایسه شد، که هر دو رالی های عظیمی را در طول بازار صعودی دو سال پیش ثبت کرده بودند.

تبلیغات جام جهانی قطر

توکن BONK در 24 ساعت شاهد بالاترین حجم معاملات در شبکه سولانا پس از USDC و SOL بود. چندین صرافی رمزارز مانند Huobi و MEXC Global نیز به‌طور شگفت‌انگیزی اعلام کردند که این میم کوین را در میان افزایش علاقه جامعه کریپتو فهرست می‌کنند.

با این حال، طبق داشبورد وب سایت dune.com، تنها 20 هولدر برتر BONK حدود 50 درصد از کل موجودی آنرا در اختیار دارند. علاوه بر این، سازمان غیرمتمرکز «BONK DAO» نیز 15 درصد از کل موجودی را به خود اختصاص داده و بخش قابل توجهی از ایردراپ ها با هزینه صفر به دست آمده اند. بنابراین، احتمال فروش شدید زیاد است و ممکن است در هر زمانی رخ دهد.

همچنین، پذیرش گسترده‌تر از سوی بازار NFT نیز باید در نظر گرفته شود، چون نباید فراموش کرد که عامل محرک پشت رالی توکن BONK همین بازار NFT است.

به هرحال، فروش شدید توسط دارندگان BONK ممکن است باعث شود قیمت SOL دوباره به 10 دلار سقوط کند.

 

افزایش 15 درصدی قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته

قیمت سولانا در حال حاضر با 13.48 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 15% افزایش یافته است. پایین ترین و بالاترین قیمت سولانا در 24 ساعت گذشته به ترتیب 11.72 دلار و 13.94 دلار است. طبق تجزیه و تحلیل CoinGape، قیمت سولانا ممکن است در سد قیمتی 15 دلار کمی رنج بزند، اما شکست این قیمت می تواند سولانا را به افزایش 20 درصدی ترغیب کند.

در همین حال، قیمت BONK در 24 ساعت گذشته بیش از 50 درصد افزایش یافت و در زمان نگارش به قیمت 0.0000012625 دلار رسیده است. پایین ترین و بالاترین قیمت 24 ساعته به ترتیب 0.000000854 دلار و 0.000001477 دلار است.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×