» آرشیو اخبار » ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

28 تیر 1401 13

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، معامله گران ارز دیجیتال دلیلی برای جشن گرفتن در 18 جولای (27 تیر) پیدا کردند، زیرا پس از هفته‌ها فروش گسترده، ارزش کل بازار به بالای 1 تریلیون دلار بازگشته است.

این روز سبز برای ارزهای دیجیتال و ارزش کل بازار آن تا حد زیادی به دنبال یک روز مثبت در بازارهای سنتی است که علیرغم برآوردهای تحلیلگران مبنی بر اینکه فدرال رزرو قصد دارد در نشست کمیته بازار آزاد فدرال در ۲۷ ژوئیه (۵ مرداد)، نرخ بهره را حداقل ۷۵ واحد افزایش دهد، اندکی رشد کرده‌اند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

تبلیغات جام جهانی قطر

در حالی که معامله گران از رفتار قیمت مثبت 18 جولای (۲۷ تیر) استقبال می‌کنند، بسیاری از تحلیلگران هشدار می‌دهند که افزایش قیمت چیزی جز یک پامپ در بازار نزولی نیست.
بیایید نگاهی به بهترین عملکردهای فعلی بیندازیم.

بیت کوین 16 درصد رشد کرده است

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و تریدینگ ویو نشان می‌دهند که در هفته گذشته، بیت ‌کوین به‌طور قابل ‌توجهی بهبود یافته است و در زمان نگارش این متن، ۱۶ درصد رشد هفتگی از کف قیمتی اخیر خود یعنی 18 هزار و 907 دلار داشته است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

ارز دیجیتال برتر بازار اکنون خود را در برابر مقاومت موجود در میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود می‌بیند، که اتفاقاً مرز بالایی محدوده معاملاتی است که بیت ‌کوین از اواسط ژوئن (خرداد) در آن به دام افتاده است.

در طی ۵ هفته گذشته این سطح ثابت کرده است که به آسانی قابل شکستن نمی‌باشد، چرا که تلاش‌ها برای عبور از آن و رسیدن به سطح بالاتر با شکست مواجه شده است.

حال باید دید که آیا بیت کوین موفق خواهد شد از این سطح رهایی یابد و به سمت بالاتر حرکت کند یا مدت طولانی تری را بین 19 هزار تا 22 هزار دلار نوسان می‌کند.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

مرج اتریوم دلیل رشد ۴۳ درصدی

اتریوم در هفته گذشته افزایش چشمگیری در قیمت و شتاب را تجربه کرده است، به این معنی که با رشد ۴۳ درصدی از پایین ترین قیمت خود (۱۰۰۵ دلار) در ۱۳ جولای (۲۲تیر) به بالاترین قیمت روزانه (۱۵۳۰ دلار) در ۱۸ جولای (۲۷ تیر) رسید و این بالاترین قیمت آن از ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) می‌باشد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

اتریوم از زمان اتمام موفقیت آمیز مرج در شبکه‌ آزمایشی Sepolia در ۶ جولای (۱۵ تیر) شتاب بیشتری از خود نشان داده است.

افزایش قیمت بعدی آن در ۱۵ جولای (۲۴ تیر) بود، زمانی که اعلام شد پیش بینی می‌شود مرج شبکه اصلی در ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) رخ دهد.

در حالی که تاریخ ۱۹ سپتامبر(۲۸ شهریور) هنوز قطعی نیست و باید به عنوان یک طرح از نقشه راه در نظر گرفته شود نه یک ضرب‌الاجل دقیق، دورنمای اتفاق افتادن مرج پس از سال‌ها آماده‌سازی، جامعه را هیجان زده کرده و احتمالاً تقاضا برای اتریوم را افزایش دهد.

متیک به رشد خود ادامه می‌دهد و ارزش کل بازار به 1 تریلیون دلار رسیده است

در جمع آلتکوین‌ها، پالیگان (MATIC) پس از یک هفته از چندین خبر مهم از جمله انتخاب شدن برای شرکت در برنامه شتابدهنده دیزنی در سال 2022، با افزایش 32.4 درصدی در 24 ساعت گذشته و معامله نزدیک به مقاومت 0.94 دلار، همچنان به رهبری این جمع ادامه می‌دهد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به 1 تریلیون دلار بازگشت

سایر سودهای قابل توجه در نمودار 24 ساعته شامل افزایش 19.6 درصدی برای استپن (GMT)، افزایش 18.9 درصدی برای تتا فول (TFUEL) و افزایش 17.6 درصدی برای کانوکس فایننس (CVX) است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 1.019 تریلیون دلار رسیده و نرخ دامیننس بیت کوین 41.6 درصد است.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×