» آرشیو اخبار » مایک نووگراتز در مورد رسیدن بیت کوین به ۳۰ هزار دلار خوشبین نیست
مایک نووگراتز به رسیدن بیت کوین به 30 هزار دلار خوشبین نیست

مایک نووگراتز در مورد رسیدن بیت کوین به ۳۰ هزار دلار خوشبین نیست

19 مرداد 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت بیت کوین از زمانی که این دارایی دیجیتال برای اولین بار بیش از یک دهه پیش وارد جریان اصلی شد، موضوع بحث بوده است.

با رشد مداوم آن افراد زیادی اقدام به ارائه پیش‌بینی‌های خود از قیمت این ارز دیجیتال در بلندمدت و کوتاه‌مدت کرده‌اند.

یکی از این افراد، سرمایه‌گذار میلیاردر مایک نووگراتز است. با وجود اینکه معمولاً رویه قیمت بیت کوین صعودی است، به نظر نمی رسد نووگراتز در کوتاه مدت انتظار زیادی از رشد قیمت داشته باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

رسیدن قیمت بیت کوین به ۳۰ هزار دلار بعید است

در حال حاضر قیمت بیت کوین بین 23هزار تا 24هزار دلار متغیر است. گمانه زنی های زیادی وجود دارد در مورد اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد اگر این دارایی دیجیتال بتواند در نهایت از این وضعیت خارج شود.

رشد اخیر بسیاری از افراد را به این باور رسانده است که قطعاً بازگشتی به 30هزار دلار یعنی سطحی که قیمت از آنجا کاهش یافته است، وجود خواهد داشت.

با این حال به نظر نمی‌رسد که همه به این احساسات کوتاه مدت صعودی اعتقاد داشته باشند و نووگراتز یکی از این افراد است.

مدیرعامل گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) یکی از بسیار طرفداران بیت کوین بوده است که در سطح شخصی و حرفه‌ای روی این دارایی سرمایه گذاری کرده است.

با این حال با روند فعلی BTC، نووگراتز انتظار رشد ندارد. به طور عمده او انتظار ندارد که این دارایی دیجیتال 30هزار دلار را ببیند.

مایک نووگراتز به رسیدن بیت کوین به 30 هزار دلار خوشبین نیست

نووگراتز در طی مصاحبه‌ای با بلومبرگ توضیح داد که او کاملاً انتظار داشت که قیمت دارایی دیجیتال بین 20هزار تا 22هزار دلار به روند خود ادامه دهد اما باور ندارد که با افزایش قیمت اخیر امکان شکستن سطح به بیش از 30هزار دلار وجود داشته باشد.

او افزود: «من عمیقاً خوشحال خواهم شد اگر برای مدتی در محدوده 20هزار تا 22هزار دلار یا 200هزار تا 30هزار دلار باشیم و حرکت بعدی شکستن سطح باشد.»

عوامل کاهش قیمت بیت کوین

فاکتورهای عدیده‌ای وجود دارند که بر بازار ارزهای دیجیتال و در نتیجه قیمت بیت کوین تأثیر می گذارند. اخیراً اخبار مربوط به رکود اقتصادی ایالات متحده این روند صعودی را تسریع کرده است اما نووگراتز معتقد است که عملکرد بیت کوین همچنان تا حد زیادی به تصمیمات دولت وابسته است.

فدرال رزرو بار دیگر نرخ بهره را افزایش داده بود که بر بازارهای مالی تأثیر گذاشته بود.

با وضعیت موجود، هر تصمیم فدرال رزرو به دلیل ارتباط نزدیک آن با بازارهای کلان فعلی بر این دارایی دیجیتال تأثیر می‌گذارد.

اما نووگراتز معتقد است که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را متوقف خواهد کرد که انتظار می رود این عمل تاثیر مثبتی بر بازارهای مالی داشته باشد.

علی‌رغم اینکه این میلیاردر باور دارد که قیمت BTC نمی تواند در این دوره به 30هزار دلار برسد اما تغییری در موضع او در قبال بیت کوین ایجاد نکرده است. او قبلاً اعلام کرده بود که قیمت این دارایی دیجیتال به 500 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

شرکت او همچنین به استراتژی بیت کوین خود متعهد است و در مجموع 16 هزار و 402 بیت کوین در اختیار دارد و آن را به سومین شرکت عمومی با ذخایر بزرگ بیت کوین در جهان تبدیل می کند.

مترجم: سروش محمدی

منبع: NewsBTC

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×