» ارز دیجیتال » آیا رمزارز هدرا (Hedera) برنده بازار 2023-2022 خواهد بود؟
هدرا

آیا رمزارز هدرا (Hedera) برنده بازار 2023-2022 خواهد بود؟

20 مهر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در حال حاضر قیمت رمزارز هدرا با وجود سلطه احساسات منفی بر بازارهای بلاکچین با بیش از 9 درصد افزایش به بالای سطح قیمتی 0.062 دلار رسیده است.

با بررسی دقیق نمودار قیمت این رمزارز، می‌توان به وضوح یک الگوی برگشتی نزولی بالقوه به نام کنج صعودی را مشاهده کرد.

حال سوال این است که آیا هدرا (HBAR) همچنان به صعود خود ادامه خواهد داد یا یک الگوی معکوس نزولی را تشکیل می‌دهد؟

تبلیغات جام جهانی قطر

پیش‌بینی قیمت رمزارز هدرا (HBAR)

هدرا

پرایس اکشن هدرا طی چند هفته اخیر نسبتاً نوسان داشته است، زیرا در کنار تجربه سطح قیمتی 0.055 دلار سطح 0.084 دلار را نیز تجربه کرده است.

از دیدگاه تحلیل تکنیکال، نمودار قیمت HBAR هنوز هم یک روند نزولی غالب را دنبال می‌کند، اما پرایس اکشن اخیر در نمودار قیمت این رمزارز نشان داد که اگر ساختار قیمت قدرت را در دست بگیرد، HBAR می‌تواند روندی کاملاً صعودی در پیش گیرد.

نمودار قیمت هدرا در حال تشکیل یک الگوی بازگشتی نزولی در تایم فریم‌های کوچک‌تر است؛ به همین دلیل به احتمال زیاد قبل از اینکه نمودار قیمت بخواهد مجدداً سطوح مقاومتی مانند 0.0622 دلار را آزمایش کند، در کوتاه مدت شاهد کاهش قیمت این رمزارز خواهیم بود.

همان طور که مشاهده کردید نمودار قیمت رمزارز هدرا (HBAR) در تایم فریم‌های کوچکتر در حال تشکیل یک کنج صعودی است؛ تشکیل این الگو در بیشتر مواقع به معنای نزولی شدن نمودار قیمت است؛ به همین دلیل احتمال می‌رود این رمزارز سطح حمایتی 0.0615 دلار را از دست بدهد و تا سطح 0.059 دلار پایین بیاید.

اندیکاتور اصلاحی فیبوناچی نشان می‌دهد که اگر این سطح حمایتی در این تایم فریم خاص از دست برود، این احتمال وجود دارد که نمودار قیمت مجدداً سطح 0.059 دلار را آزمایش کند و اگر این سطح قیمتی خاص از نظر خریداران ارزش ورود داشته باشد، احتمالاً در آنجا جهش قیمتی را شاهد خواهیم بود.

اگر گاوهای بازار HBAR بتوانند جهش کافی در نمودار قیمت این رمزارز به وجود آورند و از سطح قیمتی 0.0629 دلار عبور کنند، این احتمال وجود دارد که قیمت هدرا در سه ماهه چهارم سال 2022 به 0.082 دلار برسد.

هدرا

به نظر می‌رسد که قیمت رمزارز هدرا در حال حاضر در مقایسه با بازار نزولی سال 2021، افت کرده است.

اما وقتی نمودار قیمت هدرا را در تایم فریم‌های بزرگتر مورد بررسی قرار می‌دهیم، خیلی چیزها تغییر می‌کنند. در اینجا می‌توانیم بینیم که شاخص قدرت نسبی (RSI) به محدوده بیش فروش رسیده است.

سطوح فعلی قیمتی هدرا بسیار شبیه سطوح قیمتی این رمزارز قبل از بولران پارابولیک (رشد انفجاری) آن در فوریه 2021 (بهمن و اسفند 1399) است.

از این رو می‌توانیم حدس بزنیم که سطوح فعلی قیمت‌ها سطوح مشابهی از رونق را نشان می‌دهند، به عبارت دیگر با گذشت فاز ترس شدید در چرخه بازار، احتمال نزول بازار ممکن است به حداقل برسد.

در ضمن نمودار بالا نشان می‌دهد که نمودار قیمت HBAR در طول بازار صعودی 2021 در محدوده بیش خرید قرار داشته است که در نهایت با پیوستن سقف‌های بالاتر در نمودار قیمت و سقف‌های پایین‌تر در اندیکاتور شاخص قدرت نسبی، منجر به یک واگرایی نزولی بزرگ شده است.

اگر به دنبال نگهداری رمزارزها هستید و یک استراتژی سرمایه‌گذاری بلند مدت دارید، در حال حاضر HBAR انتخاب عاقلانه و مناسبی است.

تجزیه و تحلیل رمزارز هدرا (HBAR)

براساس اطلاعات منتشر شده توسط کوین‌‎مارکت‌کپ (Coinmarketcap) در حال حاضر رمزارز هدرا (HBAR) با ارزش بازار حدود 1.4 میلیارد دلار در رتبه 39 قرار دارد.

به طور قطع می‌توان گفت که در دوره بعدی صعود بازار، شاهد افزایش 10 برابری قیمت این رمزارز نسبت به حال حاضر خواهیم بود؛ هر چند اگر بخواهیم عاقلانه به قضیه نگاه کنیم، تریدرها باید همیشه از ریسک گریزان باشند، خصوصاً وقتی زمستان رمزارزها طولانی‌تر و عمیق‌تر می‌شود.

معرفی یک رمزارز دیگر دوستدار محیط زیست

هدرا

مطمئناً رمزارز هدرا به دلیل ویژگی‌های سازگار با محیط زیست آن معروف شده است، به عنوان مثال ردپای کربن این رمزارز تقریباً صفر است؛ زیرا هر تراکنش این رمزارز تنها از 0.00017 کیلووات ساعت برق استفاده می‌کند، در حالی که این رقم در مورد بیت کوین بیش از 885 کیلووات ساعت است.

اگر هنوز هم در حال کاوش در بازار رمزارزها هستید و یا به دنبال یک سرمایه‌گذاری جدید پرسود می‌گردید که با استفاده از فن‌آوری بلاکچین راهکار مناسبی برای کمک به حل مشکل گرمایش جهانی و بحران آب و هوایی ارائه دهد، می‌توانید نیم نگاهی به توکن IMPT داشته باشید.

با سرمایه‌گذاری در IMPT علاوه بر اینکه به یک برنامه تاثیرگذار جبران کربن می‌پیوندید، با کمک به کسب و کارها و افراد برای کاهش ردپای کربن خود، در حل مشکل بحران آب و هوایی نیز مشارکت می‌کنید.

توکن IMPT در حال حاضر در مرحله پیش فروش قرار دارد و در کمتر از یک هفته توانسته مبلغ باورنکردنی 3،399،704 دلار را جمع‌آوری کند. با توجه به این شرایط، انتظار می‌رود کشش بازار این رمزارز و رشد آن مشابه رمزارز تامادوج (Tamadoge) باشد. جالب است بدانید که این رمزارز تاکنون 1900 درصد نرخ بازگشت سرمایه برای سرمایه‌گذاران فروش بتا به همراه داشته است.

پس اگر به دنبال یک رمزارز هیجان‌انگیز جدید هستید که پتانسیل انفجار در این بازار نزولی را داشته باشد، بهتر از توکن IMPT پیدا نخواهید کرد.

توکن IMPT را به راحتی می‌توانید با اتصال یک کیف پول نرم‌افزاری رمزارزی مانند متامسک (MetaMask) یا تراست‌ولت (TrustWallet) به وب‌سایت رسمی این پروژه خریداری کنید. توجه داشته باشید که باید برای این کار در شبکه اصلی اتریوم قرار داشته باشید و آماده تبدیل جفت ارز USDT/Ethereum به توکن‌های IMPT باشید.

مترجم: خاطره باقری
منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×