» ارز دیجیتال » وضعیت بازار؛ بهترین و بدترین عملکرد به کدام رمزارزها تعلق دارد؟

وضعیت بازار؛ بهترین و بدترین عملکرد به کدام رمزارزها تعلق دارد؟

12 آبان 1401 5

حجم کل بازار رمزارزها در 24 ساعت گذشته 67.87 میلیارد دلار بود که 17.87 درصد کاهش یافت. حجم کل سرمایه در دیفای در حال حاضر 3.28 میلیارد دلار است که 4.84 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، حجم کل بازار رمزارزها در 24 ساعت گذشته 67.87 میلیارد دلار بود که 17.87 درصد کاهش یافت. حجم کل سرمایه در دیفای در حال حاضر 3.28 میلیارد دلار است که 4.84 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار رمزارزها را تشکیل می‌دهد.

بزرگترین برنده‌ها و بازنده های بازار کدامند؟

در میان 100 ارز دیجیتال برتر، لایت کوین (LTC) و بیسیک اتنشن توکن (BAT) برترین برندگان هستند. بنابراین، لایت کوین با قیمت 61.3 دلار با افزایش 12.1 درصدی در 24 ساعت گذشته معامله می شود و قیمت بیسیک اتنشن توکن با جهش 6.44 درصدی به سطح 8.03 دلار حرکت می کند. برعکس، رمزارز چِین (XCN) و اپتوس (Aptos) بزرگترین بازنده‌ های بازار هستند. چِین در حال حاضر با قیمت 0.0549 دلار مبادله می‌شود و 17.19 درصد زیان را متحمل شده و آپتوس در سطح 7.29 دلار قرار داشته و با 7.95 درصد کاهش مواجه شده است.

بازار رمزارز

تبلیغات جام جهانی قطر

بیت کوین چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؟

پس از هفته چهارم اکتبر، قیمت بیت کوین در مسیر نزولی قرار گرفت و از هفته گذشته، قیمت BTC بین 21,000 تا 20,350 دلار نوسان کرده و منطقه محدودی را ایجاد کرده است. علاوه بر این، تعداد کندل دوجی در این سطح مقاومت، نشان دهنده عدم اطمینان در روند بازار است.

با این حال، نمودار چهار ساعته بیت کوین نشان می دهد که در این بازه زمانی کوتاه، شکل گیری یک الگوی مثلث نزولی محتمل است. از نظر تئوری، این الگوی نزولی می تواند حرکت نزولی را به طور قابل توجهی تشدید کند. در حال حاضر، قیمت بیت کوین با زیان روزانه 0.32 درصدی در سطح 20420 دلار معامله می شود. بنابراین، شکست این سطح و رسیدن به زیر سطح حمایت 20,350 دلاری می ‌تواند قیمت‌ این رمزارز را تا نزدیک 20000 دلار کاهش دهد.

بیت کوین

 

با این حال در نقطه مقابل، حرکت صعودی و گذشتن این رمزارز از خط روند مقاومت، ایده حرکت نزولی را تضعیف خواهد کرد و به خریداران امید می دهد که بیت کوین از سطح 21 هزار دلار عبور کند.

نگاهی به چشم انداز اتریوم

در پاسخ به نوسانات مداوم در بازار کریپتو، قیمت اتریوم کندل های روزانه بدنه کوچک را نشان می دهد. با این حال، در تایم فریم چهار ساعته شاهد وجود عدم قطعیت هستیم. از نظر تئوری این الگو نشان  دهنده یک دوره استراحت کوتاه است، اما پس از این دوره مجدداً روند قبلی را از سر می گیرد.

قیمت اتریوم طی 24 ساعت گذشته به وقت تهران با کاهش روزانه 3.8 درصدی مواجه شد، اما امروز با رشدی 1.3 درصدی تا زمان نگارش این مقاله در سطح 1545 دلار معامله می شود. بنابراین، عبور از سطح کندل قبلی و ادامه روند صعودی، این صعود ادامه خواهد یافت و امید خریداران را برای رسیدن به سطح 1640 دلار افزایش می دهد.

اتریوم

روند اتریوم کلاسیک به کدام سو می رود؟

قیمت رمزارز «اتریوم کلاسیک» (ETC) پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو برای افزایش 75 واحدی نرخ بهره 6 درصد افزایش یافت. این در حالی بود که بیت‌ کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال برتر نوسانات زیادی نداشتند و در مقابل، اکثر آلت‌کوین‌ها با کاهش قیمت مواجه شدند؛ که این کاهش منجر به افت 2.6 درصدی در کل ارزش بازار رمزارز شد.

اتریوم کلاسیک

نگاهی به نوسانات رمزارز آوه (Aave)

رمزارز «آوه» (Aave) به عنوان بزرگترین پروتکل وام دهی در فضای غیرمتمرکز مالی (DeFi)، تاثیر شایان توجهی بر مرکز کاربران دیفای دارد. با بیش از 5.4 میلیارد دلار سرمایه قفل شده در تمام نسخه های دیفای، رشد آوه برای گسترش این پروتکل بسیار مفید خواهد بود.

رمزارز آوه

قیمت دوج کوین؛ سرمایه گذاران بزرگ به دنبال سود بیشتر

قیمت دوج کوین (DOGE) در روزهای پایانی اکتبر رشد چشمگیری داشت. اکثر شاخص‌های تکنیکال نشان می دهد که دوج کوین به افزایش خود ادامه خواهد داد. سطوح کلیدی برای تعیین اهداف بعدی میم کوین در نمودار زیر نشان داده شده است.

دوج کوین

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: fxstreet و coingape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×