» آرشیو اخبار » رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال
رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال

رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال

14 تیر 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پس از سپری شدن چند روز گذشته به رنگ قرمز، امروز در 5 جولای (14 تیر) ارزش بازار ارزهای دیجیتال رشد کرده است.

در واقع، در 24 ساعت گذشته ارزش بازار ارزهای دیجیتال از 864 میلیارد دلار به 914 میلیارد دلار رسیده است که به معنی ورود 50 میلیارد دلار پول در این زمان است.

رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال

تبلیغات جام جهانی قطر

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در طول روز گذشته 5.78 درصد رشد کرده است و حجم کل بازار نیز در 24 ساعت گذشته 58.94 میلیارد دلار بوده که به معنی رشد 54.81 درصدی است.

جشن روز استقلال در ایالات متحده و سایر تعطیلات ملی در سایر نقاط جهان باعث شد تعدادی از بازارهای سرمایه گذاری سنتی بسته شوند.

با این وجود، سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال همچنان به کیف پول‌های کریپتویی خود دسترسی داشتند و به خرید بیت کوین و سایر 100 دارایی دیجیتال برتر پرداختند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال و رهبری بیت کوین

وقتی یک دارایی به شدت افت می‌کند، معمولاً افراد نمودارها را بررسی و شاخص‌های مختلف را تحلیل می‌کنند تا پیش‌بینی کنند که چه زمانی ممکن است این دارایی به کف قیمتی برسد.

در مورد بیت کوین نیز اکنون تعداد زیادی از این نوع فعالیت‌ها وجود دارد و شاخص‌های تکنیکال در گذشته هم این نوع پیشرفت را پیش بینی کرده بودند.

در حال حاضر بیت کوین در سطح 19 هزار و 700 دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته حدود سه درصد رشد داشته است، اما نسبت به هفته گذشته 3.79 درصد پایین‌تر است.

رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال

شایان ذکر است که بیت کوین در حال حاضر دارای ارزش بازار 385 میلیارد دلاری است و در 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 20 میلیارد دلاری بوده است.

تحلیلگر برجسته، مایکل ون دی پوپ، گفت که اگر بیت کوین به بالای سطح 20 هزار دلار برسد، انتظار رشد آن تا 28 هزار دلار را دارد.

« در نمودار روزانه بیت کوین واگرایی صعودی به وجود آمده است. اگر به سطح 20 هزار دلار برسد، ابتدا تا 23 هزار دلار رشد می‌کند و در نهایت رالی شروع خواهد شد.»

رشد 50 میلیارد دلاری ارزش بازار ارزهای دیجیتال

همچنین، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار از نظر مارکت کپ، اتریوم، در 24 ساعت گذشته حدود هشت درصد رشد کرده و ارزش بازار آن نیز به 140 میلیارد دلار رسیده است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×