» آرشیو اخبار » نشانه های رشد کاردانو با سبز شدن معیار های اساسی
نشانه های رشد کاردانو با سبز بودن وایتال متریک

نشانه های رشد کاردانو با سبز شدن معیار های اساسی

4 مرداد 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت تجزیه و تحلیل رمز ارز سانتیمنت (Santiment) می‌گوید که میانگین نرخ سرمایه‌گذاری کاردانو (ADA) یک سیگنال صعودی را به نمایش می‌گذارد.

طبق گفته سانتیمنت نرخ بالای سرمایه‌گذاری با ریسک اصلاح بالاتری همراه است، در حالی که کاردانو در حال حاضر برعکس این موضوع را به نمایش گذاشته است.

«در طی 10 روز گذشته قیمت کاردانو به بیش از ۰.۵۰ دلار بازگشته است و ۲۵ درصد افزایش را ثبت کرده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

نرخ‌های سرمایه‌گذاری صرافی معیاری اساسی است که باید به آن توجه داشت، زیرا افزایش شدید شورتینگ یا لانگینگ کاردانو معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران لیکویئد می‌شوند و تغییرات بزرگ قیمتی رخ می‌دهد.»

نشانه های رشد کاردانو با سبز بودن وایتال متریک

در زمان نگارش این متن کاردانو در قیمت ۰.۴۹ دلار معامله می‌شود.

به جر کاردانو، وضعیت سایر آلتکوین‌ها چگونه است؟

سانتیمنت همچنین به سرمایه‌گذاران می‌گوید که ریپل (XRP) را به دقت زیر نظر داشته باشند، زیرا هفتمین دارایی ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار شاهد افزایش حجم تراکنشات می‌باشد.

«اخیرا ریپل (XRP) از جمع آلتکوین‌ها پیشی گرفته است و در طی هفته گذشته تعدادی از نقاط عطف مهم به دست آمده است.

علاوه بر شروع به کار چندین آدرس فعال بزرگ، توکن‌های غیرفعال بزرگ دیگری نیز در این هفته جا به جا شده‌اند. به دقت دنبال کنید.»

نشانه های رشد کاردانو با سبز بودن وایتال متریک

این شرکت همچنین می‌گوید که کرونوس (CRO)، توکن بومی Crypto.com، اخیراً به دنبال اعلان این که ویزا کارت این صرافی در حال کاهش مزایای خود است، احساسات منفی را به خود جلب کرده است.

«کرونوس که قبلاً با نام کریپتو کام کوین (CryptoComCoin) شناخته می‌شد، در پی اعلان این خبر که کارت اعتباری ویزا متصل به کریپتو آن در حال حذف مزایای نتفلیکس (Netflix) و اسپاتیفای (Spotify) است، در فضای مجازی فراگیر شد. ردیت (Reddit) از آن زمان تاکنون به فکر بهترین راه برای رهایی از این کارت بوده است

نشانه های رشد کاردانو با سبز بودن وایتال متریک

مترجم: سروش محمدی

منبع: The Daily Hodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×