» آرشیو اخبار » پیشتازی فعالیت های توسعه شبکه کاردانو نسبت به رقبا
پیشتازی فعالیت های توسعه شبکه کاردانو نسبت به رقبا

پیشتازی فعالیت های توسعه شبکه کاردانو نسبت به رقبا

30 تیر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، فعالیت های شبکه کاردانو به رشد خود ادامه داده است.

این اتفاق در حالی رخ داده است که بازار ارز های دیجیتال در حال بهبود است و رقیب کاردانو یعنی اتریوم شاهد افزایش بیش از۴۰ درصدی در شبکه قراردادهای هوشمند خود بوده است.

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل ارز دیجیتال سانتیمنت (Santiment) فعالیت های توسعه شبکه کاردانو که نشان دهنده «تعداد رویدادهای GitHub است که سازمان پروژه ایجاد کرده است»، توانسته بالاتر از رقبای خود یعنی پولکادات و کوزاما، اتریوم، IOTA و Flow باقی بماند.

تبلیغات جام جهانی قطر

پیشتازی فعالیت های توسعه شبکه کاردانو نسبت به رقبا

با نگاهی به داده های شرکت سانتیمنت، می‌توان متوجه شد که سایر ارزهای دیجیتال پیشرو از جمله بیت کوین و BNB از نظر فعالیت های توسعه شبکه بسیار عقب تر هستند، به طوری که بیت کوین دارای امتیاز فعالیت توسعه ۸۷.۴ و BNB امتیاز ۰.۰۳ را در اختیار دارند.

فعالیت‌های توسعه‌ شبکه کاردانو قبل از راه‌اندازی هارد فورک وسیل (Vasil) انجام شده که انتظار می‌رود یک پیشرفت چشمگیر را در شبکه این ارز دیجیتال ارائه دهد.

این هارد فورک یک ارتقاء بزرگ است که شامل چهار پیشنهاد پیشرفت کاردانو (CIP) می شود.

همانطور که پیش تر گزارش شده بود، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش بینی کرده‌اند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید؛ اگرچه که کارشناسان معتقدند که تا پایان سال جاری این ارز دیجیتال تنها به ۰.۶۳ دلار خواهد رسید.

کمی قبل تر در همین ماه یک مدل تخمین قیمت بر پایه هوش مصنوعی نشان داد که قیمت توکن اصلی کاردانو تا سپتامبر سال جاری به ۲.۹ دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×