» آرشیو اخبار » قیمت کاردانو تا 2025 به 2.93 دلار می‌رسد
قیمت کاردانو تا 2025 به 2.93 دلار می‌رسد

قیمت کاردانو تا 2025 به 2.93 دلار می‌رسد

25 تیر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت کاردانو (ADA) تا سال 2025 به 2.93 دلار و تا سال 2030 به 6.53 دلار خواهد رسید، اگرچه این کارشناسان معتقدند که تا پایان امسال، این ارز دیجیتال فقط به 0.63 دلار می‌رسد.

در زمان نوشتن این متن، قیمت کاردانو در حدود 0.43 دلار است. اگر نظر این متخصصان درست باشد قیمت آن تا پایان سال 40 درصد رشد خواهد کرد.

این پیش بینی نسبت به پیش بینی همین متخصصان شرکت فایندر در مورد قیمت کاردانو در ماه ژانویه بسیار پایین‌تر است.

تبلیغات جام جهانی قطر

در آن تاریخ اعلام کرده بودند که قیمت این رمزارز تا پایان سال به 2.79 دلار و تا سال 2030 به 58 دلار می‌رسد.

در میان این کارشناسان، پال لوی (Paul Levy)، مدرس ارشد دانشگاه برایتون است که معتقد است ارزش ADA تا پایان سال 0.5 دلار خواهد بود، اما تا پایان سال 2025، ارزش 5 دلاری خواهد داشت. لوی گفته است:

« به عنوان توکن بومی یک بلاکچین اثبات سهام که سرمایه گذاران نهادی دارد، هنوز هم پتانسیل این که جایگاه اتریوم را بگیر یا آن را به چالش بکشد وجود دارد. اثبات سهام آینده اکثر رمزارزها است.»

این متخصص افزود که با وجود نوسانات شدید، ADA هنوز در جایگاه خوبی است. از طرف دیگر، مدیر و بنیانگذار کوین فلیپ، دانیل پولوتسکی، معتقد است که قیمت کاردانو تا پایان سال به 0.37 دلار می‌رسد.

او جزو افرادی است که می‌گویند با وجود رشد محبوبیت این رمزارز، زمان فروختن آن رسیده است.

با توجه به گفته‌های او، با توجه به ارزش کل قفل شده در آن در مقایسه با رقبایش، هیجانات و قیمت ADA بسیار بالا است.

وی افزود با این که کاردانو در سال 2015 بنیانگذاری و در 2017 راه اندازی شد، بیشتر منافع رشد خود را به رقبایی که با سرعت بیشتری رشد کرده‌اند باخته است.

سایر نظرها در مورد قیمت کاردانو

پلتفرم فایندر هر سه ماه یک بار یک نظرسنجی انجام می‌دهد تا نظر متخصصان در مورد صنعت رمزارز را جویا شود.

این پلتفرم از 53 متخصص در مورد قیمت کاردانو نظرسنجی کرد و دریافت که 26 درصد معتقدند زمان هولد است و 26 درصد دیگر نیز معتقدند که زمان خوبی برای خرید ADA است.

51 درصد معتقدند که هارد فورک وسیل (Vasil) که انتظار می‌رود باعث “بهبود عملکرد گسترده” در این شبکه شود، کارایی کاردانو را افزایش دهد و 37 درصد انتظار افزایش قیمت به دلیل آن را دارند.

17 درصد معتقدند که این افزایش کوتاه مدت خواهد بود، در حالی که 20 درصد دستاوردهای بلندمدتی از این هارد فورک را انتظار دارند.

دکتر دیمیتریوس سالامپاسیس، مدیر دانشگاه فناوری سوئینبرن، خاطرنشان کرد که این هارد فورک کارایی و بهینه‌سازی را برای شبکه به ارمغان می‌آورد و پروژه‌های نوآورانه‌تری را با استفاده از قراردادهای هوشمند تقویت می‌کند.

17 درصد از افراد این نظرسنجی معتقدند که هارد فورک منجر به کاهش قیمت می‌شود، زیرا برخی فکر می‌کنند که این هارد فورک پس از ارائه “شارینگ” اتریوم از رده خارج می‌شود.

یک مدل پیش‌بینی قیمت مبتنی بر هوش مصنوعی نشان می‌دهد که قیمت توکن بومی کاردانو تا سپتامبر سال جاری به 2.9 دلار افزایش می‌یابد که نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجهی از قیمت فعلی این ارز دیجیتال است.

اخیراً، گری اسکیل اینوستمنتز (Grayscale Investments) رمزارزهای ADA و SOL را به‌عنوان برترین دارایی‌های صندوق خود که به جز اتریوم به سرمایه‌گذاران دسترسی به شبکه‌های بلاکچین قرارداد هوشمند را ارائه می‌دهند، معرفی کرده است.

طبق داده‌های Grayscale Smart Contract Platform ex Ethereum Fund تخصیص کاردانو آن اکنون 30.7 درصد است، به این معنی که هر سهم از صندوق دارای 4.4 کاردانو است، در حالی که تخصیص سولانا آن 26.01 درصد است که نشان دهنده 0.044 رمزارز سولانا به ازای هر سهم است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×