» آرشیو اخبار » کاردانو فعال‌ترین پروژه در صنعت رمزارزها

کاردانو فعال‌ترین پروژه در صنعت رمزارزها

7 تیر 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاردانو (Cardano) با پشت سر گذاشتن پروژه‌هایی مانند کوزاما و پولکادات، بالاترین فعالیت توسعه را در صنعت رمزارزها نشان داده است. از دیگر پروژه‌های قابل توجه در صدر می‌توان به اتریوم و سولانا نیز اشاره کرد.

کاردانو هر روز بزرگ‌تر می‌شود

این شبکه همیشه یکی از فعال‌ترین پروژه‌های توسعه یافته در کل صنعت بوده است، به خصوص پس از ارائه به‌روزرسانی قرارداد هوشمند. از ابتدای سال 2022، کاردانو تعداد زیادی پروژه، به‌روزرسانی و راه حل‌های جدید را ارائه کرده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

یکی از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها، ارتقای اپراتورهای استخر استیک در نود  1.35کاردانو بود. این به‌روزرسانی جدید آخرین نسخه نود را به عنوان کاندید نسخه نهایی شبکه اصلی هارد فورک وسیل (Vasil) تبدیل می‌کند. با راه‌اندازی این شبکه نود، تمامی به‌روزرسانی‌ها و اصلاح‌ها، راه اندازی هارد فورک وسیل را خواهند داشت.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های مداوم شبکه که در حال آماده شدن برای دریافت ارتقاء گسترده وسیل هستند، کاردانو همچنان از راه‌حل‌های کوچک‌تری مانند کاوشگر بلاکچین eUTxO پشتیبانی می‌کند که مورد تحسین بنیانگذار پروژه، چارلز هاسکینسون و پروژه‌های غیرمتمرکز مانند Wingriders قرار گرفته است.

 

عملکرد بازار همچنان ضعیف است

علیرغم توسعه فاندامنتالی فعال، کاردانو برای نشان دادن هرگونه حرکت مثبت در بازار رمزارزها سخت در تلاش است، زیرا رمزارز این بلاکچین در 300 روز گذشته معاملاتی در یک روند نزولی شدید باقی مانده است.

از سپتامبر (شهریور 1400)، کاردانو بیش از 84 درصد از ارزش خود را از دست داده است که آن را به یکی از کم سودترین دارایی‌ها در کل صنعت رمزارزها تبدیل کرده است. متأسفانه، علیرغم به‌روزرسانی‌های مداوم و افزایش استفاده از شبکه، هیچ سیگنالی از برگشت قیمت در بازار ظاهر نشده است. در زمان نوشتن این متن، ADA با قیمت 0.49 دلار معامله می‌شود.

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: یو تودی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×