» آرشیو اخبار » صرافی بایننس در تعداد بیت کوین هولد شده از کوین بیس پیشی گرفت
صرافی بایننس در تعداد بیت کوین هولد شده از کوین بیس پیشی گرفت

صرافی بایننس در تعداد بیت کوین هولد شده از کوین بیس پیشی گرفت

28 تیر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در میان بلاتکلیفی بازار ارزهای دیجیتال، معامله گران و سرمایه گذاران محتاط هستند که از چه صرافی برای معامله دارایی‌های دیجیتال خود استفاده می‌کنند که منجر به مشاهدات جالبی در رابطه با دارایی‌های اخیر دوتا از بزرگ ترین پلتفرم های معامله رمزارز، صرافی بایننس و کوین بیس، شده است.

به طور مشخص در تاریخ ۱۸ ژوئیه (27 تیر) ویل کلمنته (Will Clemente) تحلیگر اصلی Blockware Solution، نمودار گلس نودی که تغییرات در موجودی بیت کوین در صرافی های بایننس و کوین بیس در طول زمان را مقایسه می‌کند، منتشر کرد.

صرافی بایننس در تعداد بیت کوین هولد شده از کوین بیس پیشی گرفت

تبلیغات جام جهانی قطر

عملاً کلمنته متوجه شده است که صرافی بایننس و کوین بیس جایگاه‎ خود را در رابطه با اینکه کدام یک بیشترین بیت کوین را دارند، عوض کرده‌اند.

در واقع، تا روزهای اخیر، کوین بیس، صرافی قدیمی‌تر (که در سال ۲۰۱۲ تأسیس شد) پیشروی قانع‌کننده‌ای داشت؛ اما وضعیت به نفع صرافی بایننس که در سال ۲۰۱۷ به بازار ارزهای دیجیتال پیوست، تغییر کرده است.

دلیل پیشی گرفتن صرافی بایننس چیست؟

دلایل احتمالی متعددی مبنی بر اینکه چرا بایننس بیت کوین بیشتری را در اختیار دارد و اینکه چرا مردم این صرافی را مکان بهتری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود به فیات یا سایر دارایی‎ها می‌دانند، وجود دارد.

یکی از آن‌ها افزایش اعتماد عمومی به دلیل تلاش‌های بخش روابط عمومی صرافی بایننس و همچنین مشارکت با افراد سرشناس از جمله ستاره‌ی فوتبال، کریستیانو رونالدو، با قرارداد چندساله NFT است.

و همچنین قراردادی با تولید کننده معروف ایتالیایی-سنگالی ویدئوهای تیک تاک خابی لیم (Khaby Lame) در زمینه افزایش آگاهی در ماه ژوئن بسته است.

در همین زمان، به گفته‌ی برایان شرودر، مدیر عامل شعبه‌ی آمریکایی بایننس (Binance.US)، این شعبه معاملات بدون کارمزد را در اواخر ژوئن برای ۱۳ جفت معاملاتی اسپات بیت کوین در تلاش برای ایجاد احساسات مثبت در کاربر راه اندازی کرده است که کاربران جدیدی را نیز به همراه دارد.

هدف از این کار حذف هزینه‌ها برای توکن‌های بیشتر در آینده، علاوه بر کارمزدهای پایین قدیمی خودش است.

علاوه بر این، صرافی بایننس همچنین در ماه مارس (اسفند) در دبی، در ماه می (اردیبهشت) در بحرین، فرانسه و ایتالیا و همچنین در ژوئیه (تیر) ۲۰۲۲ در اسپانیا تأییدیه کامل مقرراتی را دریافت کرد.

در مقابل، کوین بیس اخیرا با مشکلاتی نظیر در اختیار قرار دادن اطلاعات سوابق ردیابی جغرافیایی و سوابق تراکنشات کاربرانش به آژانس مهاجرت و گمرک ایالات متحده آمریکا (ICE) مواجه شده است.

همین امر ممکن است به موجودی بیت کوین این صرافی ارتباط داشته باشد.

علاوه بر این، دانلود اپلیکیشن موبایل جدید کوین بیس در گوگل پلی و اپ استور بین ژانویه تا می سال جاری 55 درصد کاهش یافت.

همانطور که فینبولد در اوایل ژوئن گزارش داد، این عدد از حدود ۲ میلیون به 900 هزار رسیده است.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×