» آرشیو اخبار » مایکل ون.د.پوپ: بیت کوین ماه آینده 30 هزار دلاری می‌شود
بیت کوین

مایکل ون.د.پوپ: بیت کوین ماه آینده 30 هزار دلاری می‌شود

3 آبان 1401 4

«بیت کوین (BTC) ماه آینده با هدف صعودی 30 هزار دلار، شکست مقاومتی بزرگی را تجربه می‌کند». این تازه‌ترین پیش‌بینی مایکل ون.د.پوپ (Michaël van de Poppe)، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری اِیت (Eight) و تحلیلگر شناخته‌شده بازار رمزارزها بود.

“حدس من احتمالاً 30 هزار دلار است”

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ون.د.پوپ با این اظهارات و انتشار پستی در توییتی در روز 25 اکتبر (3 آبان) به جمع فزاینده‌ای از تحلیلگرانی پیوست که اخیراً پیش‌بینی‌هایی صعودی برای قیمت بیت کوین (BTC) ارائه کرده‌اند. این تحلیلگران معتقدند علی‌رغم نبود نوسانات کافی در قیمت، نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می دهد روند جانبی فعلی به دلیل قریب‌الوقوع بودن یک تغییر عمده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بولینگر باندهای نمودار روزانه بیت کوین در مقابل نزدک کامپوزیت، به تنگ‌ترین پهنا در تاریخ خود رسیده‌اند و همین نشانه، تحلیلگران را به این باور رسانده است که حرکت انفجاری در آینده تضمین می‌شود.

تحلیلگری به نام تِک‌دِو (TechDev) در بخشی از تفسیر خود می‌نویسد: «قیمت بیت کوین در مقابل شاخص نزدک در آوریل 2021 (فروردین 1400) و همزمان با آخرین اوج قیمت BTC به بالاترین سطح خود رسید و در طول این دوره اصلاح 1.5 ساله، تثبیت شد».

“به زودی انتظار یک شکست صعودی و عملکرد بهتر بیت کوین را داشته باشید.”

 

نمودار بیت کوین و نزدک
نمودار قیمت و باندهای بولینگر بیت کوین در مقابل نزدک. منبع: توییتر TechDev

 

به نظر ون.د.پوپ، پتانسیل صعودی طبیعتاً نسبت به رفتار نزولی، شرط جذاب‌تری است و انتظار می‌رود ارزش جفت ارز بیت کوین و دلار آمریکا (BTC/USD) طی هفته‌های آینده تا 35 درصد اضافه شود.

«طی ۲ تا ۳ هفته اینده، بیت کوین شکست قابل توجهی را تجربه می‌کند. برداشت من مثبت است.»

این ادعا از قیمت هدفی که کارشناس اِل کاپو آف کریپتو (il Capo of Crypto)‌ برای ماه‌ها در حدود 21 هزار دلار درنظر داشت بیشتر است. با این حال، قبل از شروع معاملات وال استریت، او اذعان داشت که ممکن است منطقه 21 هزار دلاری “این هفته” لمس شود.

“شرایط بازار برای آخرین مرحله از صعود، خوب به نظر می‌رسد. کف و سقف‌های بالاتر تشکیل شده و تقاضا در حال افزایش است.”

نظر ریش‌سفیدان بازار درباره بیت کوین چیست؟

در همین حال، شرکت تجزیه و تحلیل داده‌های آن‌چین گلاس‌نود (Glassnode)، با ارائه دیدگاه صعودی خود برای بیت‌کوین، تمرکز خود را بر روی هولدرهای بلندمدت (LTHs) و خریداران در صرافی‌ها قرار داده است. «صرافی‌ها خروج عظیم بیت کوین را تجربه می‌کنند و هولدرها فعلاً تمایلی به فروش ندارند».

آخرین نسخه از خبرنامه هفتگی گلاس‌نود، ضمن اشاره به این مطلب که موجودی کیف پول‌های هولدرها در بالاترین سطوح خود قرار دارد، دیدگاهی در مورد هولدرهایی ارائه می‌کند که موجودی بیت کوین خود را از صرافی‌ها خارج می‌کنند.

«علیرغم اینکه تعداد نسبی آنها کم است، اما باور معتقدان سرسخت بیت‌کوین تزلزل‌ناپذیر است و موجودی کیف‌پول‌های آن‌ها همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد».

موجودی بیت کوین
نمودار موجودی بیت کوین در صرافی‌ها. منبع: Glassnode

چشم انداز بلندمدت بیت کوین همچنان صعودی باقی مانده است، و حتی پیش‌بینی 2 میلیون دلاری تا سال 2028 در این ماه تکرار شد.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×