» آرشیو اخبار » قابلیت برداشت در پلتفرم فری‌وِی (Freeway) به حالت تعلیق درآمد
تعلیق برداشت

قابلیت برداشت در پلتفرم فری‌وِی (Freeway) به حالت تعلیق درآمد

4 آبان 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم استیکینگ ارزهای دیجیتال فری‌وِی (Freeway) روز 23 اکتبر (1 آبان) بدون ارائه جزئیات کافی، اعلام کرد تراکنش‌های مختلف ازجمله قابلیت برداشت مربوط به محصول پربازده خود تحت عنوان سوپرشارژر (Supercharger) را با استناد به “نوسانات بی سابقه” در آن زمان متوقف کرده است. این اقدام باعث کاهش قیمت توکن بومی این پلتفرم (FWT) شد.

تعلیق برداشت در فری وی

توقف برداشت و تبعات آن

اکنون در تازه‌ترین به‌روزرسانی تیم توسعه‌دهنده، شکست یکی از استراتژی‌های معاملاتی و شرایط بازار به عنوان دلایل اصلی توقف قابلیت برداشت توسط کاربران در اوایل این هفته ذکر شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

فری‌وِی (Freeway) روز 25 اکتبر (3 آبان) در یک رشته توییت 22 قسمتی اعلام کرد “یکی از استراتژی‌های معاملاتی فری‌وِی ظاهراً شکست خورده ” و “به طور چشمگیری بر پرتفوی آن تاثیر گذاشته است”. این اتفاق زیان قابل‌توجهی به سرمایه‌گذاران وارد کرده است.

فری‌وِی افزود که رالی بی سابقه دلار ایالات متحده همراه با نوسانات ارزهای دیجیتال منجر به شکست این استراتژی معاملاتی شده است:

“این استراتژی معاملاتی همانطور که برنامه‌ریزی شده بود اجرا شد، اما نوسانات بازار باعث افزایش استفاده از مارجین و درنهایت زیان سرمایه‌گذاران شد.”

این پلتفرم از طریق محصولات سوپرشارژر (Superchargers) خود، تا 43٪ بازده سالانه را به کاربران ارائه می‌داد. کاربران می‌توانند ارزهای فیات و رمزارزهای خود که در حساب‌های این کارگزاری قانونی قرار می‌گیرند سپرده‌گذاری کرده و سود دریافت کنند.

با این حال، این شرکت اوایل این هفته اعلام کرد که قابلیت خرید و سپرده‌گذاری متوقف شده و تا زمانی که استراتژی‌های جدید اجرا نشود، سوپرشارژرها را بازخرید نخواهد کرد. البته این پلتفرم معاملاتی در پستی جدید، اعلام کرده است که برای بهبود و تامین امنیت بودجه باقیمانده خود، یک طرح بازیابی را اجرا خواهد کرد.

این طرح شامل به‌کارگیری «متخصصین جدید» برای بهبود مدیریت وجوه باقی‌مانده، فرصت‌های متنوع‌سازی جایگزین برای سرمایه‌گذاران، استقرار یک محصول جدید با «سودآوری چشمگیر» و یک محصول جدید خواهد بود. ویژگی جدید اِرن-اند-پروتکت (Earn and Protect) می‌تواند در سطوح بسیار بالاتر از کاربران محافظت کند.

این پلتفرم تأیید کرده است که از این استراتژی «زیان‌آور» خارج شده‌اند:

«برای اینکه بتوانیم بازخرید سوپرشارژرها را از سر بگیریم، باید در موقعیتی قرار بگیریم که با خیال راحت این کار را انجام دهیم. بنابراین، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، باید میزان ضررهای وارده را با دقت زیاد بررسی کنیم و این زمان‌بر است.”

خبر توقف خدمات فری‌وِی باعث شد که توکن FWT با 81 درصد کاهش تامرز 0.00134 دلار سقوط کند. طبق اعلام وبسایت کوین‌گکو (CoinGecko)، این توکن در حال حاضر 0.00152 دلار قیمت دارد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×