» ارز دیجیتال » مصاحبه با مایک کویلر از مدیران صنعت ماینینگ درباره آینده بیت کوین
ماینینگ

مصاحبه با مایک کویلر از مدیران صنعت ماینینگ درباره آینده بیت کوین

5 دی 1401 5

در این مصاحبه به نحوه هدایت شرکت فاندری، فعال در صنعت استخراج و استیکینگ و محیط چالش‌برانگیز آن در چرخه نزولی سال گذشته پرداخته‌ایم.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مایک کویلر (Mike Coyler) در اکتبر 2019 به عنوان مدیرعامل و مؤسس شرکت فاندری (Foundry) انتخاب شد. در این مصاحبه صحبتهای او را در مورد اینکه چگونه یک شرکت پرتفوی گروه رمزارز را هدایت کرده و چگونه با سایر شرکت های تابعه مانند جنسیس (Genesis) و گری اسکیل (Grayscale) تجارت کرده، می شنویم. او همچنین برخی از پیش‌بینی‌های کلیدی خود را در مورد آینده بازار رمزارزها و صنعت استخراج بیت کوین در سال 2023 ارائه کرد.

اگر امکان دارد در مورد بخشهای مختلف بیزینس خود توضیح دهید

در فاندری، ما بر تقویت زیرساخت‌های غیرمتمرکز تمرکز کرده‌ایم. نیمی از کسب و کار ما بر روی پروتکل اثبات کار متمرکز است و نیمی دیگر بر اثبات سهام.

در بخش اثبات کار، ما انواع خدمات را به ماینرها ارائه می کنیم. هدف ما رشد اکوسیستم ماینینگ در آمریکای شمالی است و از استخراج کنندگان با ارائه خدماتی مانند FoundryX که بازاری برای خرید و فروش ماشین آلات، خدمات لجستیک، و خدمات استقرار است، حمایت می کنیم. در حال حاضر دارای نرم افزار مدیریت ماینر هستیم و بزرگترین استخر ماینینگ جهان (Foundry USA) را اداره می کنیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

در بخش دیگر، خدمات استیکینگ را برای پروتکل های 20-پلاس ارائه می دهیم. ما در حال حاضر کاملاً روی اتریوم متمرکز هستیم. اما هر دو کسب و کار ما فقط برای مشتریان سازمانی طراحی شده است و هیچ تمرکزی روی خرده فروشی نداریم. درواقع در حال کار با شرکت‌های ماینینگ بزرگی هستیم که سهامی عام هستند. پس در حوزه استیکینگ نیز تنها بر ارائه خدمات به مشتریان نهادی متمرکز شده‌ایم.

بخش دیگر کسب و کار اصلی ما تأمین مالی تجهیزات بود. ما یکی از بزرگترین تأمین کنندگان مالی تجهیزات در بازار در اواخر سال 2020 و اوایل سال 2021 بودیم.

بیایید به زمستان کریپتو بپردازیم. فاندری چگونه در این محیط دشوار ماینینگ کار کرد؟

ما در زمستان کریپتو هستیم و ماینرها با مشکل مواجه هستند، به خصوص آنهایی که اهرم های بالایی را برداشته‌اند. هدف ما باز هم، ادامه حمایت از اکوسیستم ماینینگ است. ما در ورشکستگی‌های مختلف شرکت می‌کنیم، تلاش می‌کنیم پروژه‌ها را زنده نگه داریم و به پیشبرد آنها ادامه دهیم. به‌تازگی فرآیند ورشکستگی کامپیت نورت (Compute North) را تکمیل کردیم، تیمی فوق‌العاده که بیش از حد در بازار اهرم داشتند. آن‌ها سایت‌ها و پروژه‌های خوبی داشتند که ما می‌خواهیم به حرکتشان ادامه دهیم؛ از جمله مجموعه نرم‌افزار مدیریت ماینر برای استخراج در مقیاس سازمانی. ما توانستیم آن تیم را استخدام کنیم، و می خواهیم آن نرم افزار را به بقیه این صنعت گسترش دهیم.

افراد زیادی در حاشیه علاقه‌مند به سرمایه گذاری در این دارایی های پریشان حال کنونی هستند، ولی نمی‌دانند چگونه در این فضا باید حرکت کنند. مردم می‌گویند این روزها زمستان کریپتو است، اما سرمایه‌گذاران بسیار بزرگ و اصلی وجود دارند که به دنبال سرمایه‌گذاری در این اکوسیستم هستند.

نظر شما در مورد برخی از موانع نظارتی که استخراج بیت کوین به ویژه با آن مواجه است، چیست؟

بدیهی است که ما از فرماندار کتی هوکل برای امضای لایحه ضرب‌الاجل در نیویورک بسیار ناامید شدیم. ما فکر می کنیم این قانون بد است، سیگنال بدی برای ارسال و نیز مسیر بدی برای ورود است.

ما یک تیم سیاست عمومی داریم و واقعاً بر آموزش سیاست گذاران در صنعت کریپتوکارنسی و ماینینگ متمرکز شده ایم. واقعیت این است که ما متوجه می‌شویم مردم نمی‌دانند ما چه می‌کنیم و چرا آن را انجام می‌دهیم. اما وقتی فهمیدند کاملاً هیجان زده می شوند. امیدواریم با تلاش زیاد برای آموزش سیاستگذاران، آنها بتوانند قوانین بهتری بنویسند و سیاست های بهتری برای حمایت از صنعت ایجاد کنند، نه اینکه از آن بترسند و تلاش کنند آن را متوقف کنند.

استخراج بیت کوین به خودی خود یک نوآوری برای شبکه برق ما است. ما با برخی از بزرگترین تأمین کنندگان انرژی در کشور کار می کنیم. آنها آزمایش های زیادی را انجام داده و برنامه های آزمایشی زیادی را در چند سال گذشته اجرا کرده اند. استخراج بیت کوین از نظر بارالکتریکی بزرگ و قابل کنترل است. و شبکه برق ما نیاز دارد که 100% ثبات داشته باشد.

استخراج بیت کوین آن ثبات بار قابل کنترل را برای شبکه فراهم می کند. همانطور که منابع انرژی تجدیدپذیر بیشتری را اضافه می کنیم، باید آن را با بارهای قابل کنترل متعادل کنیم. ما نمی‌خواهیم چراغ‌ها یا تهویه مطبوع یا گرمایش خانه ها را فقط برای کنترل شبکه برق خاموش کنیم. ما ترجیح می دهیم استخراج کنندگان بیت کوین دستگاه های خود را روشن و خاموش کنند. چیزی که ما متوجه خواهیم شد این است که احتمالاً این یکی از بزرگترین نوآوری‌هایی است که برای مدت طولانی وارد شبکه برق شده است و شرکت‌های انرژی واقعاً در مورد آن هیجان‌زده شده‌اند. من فکر می کنم صنعت ماینینگ در درازمدت بخشی از زیرساخت اصلی ما به عنوان یک کشور خواهد بود.

باتری‌ها هم همین کار را می‌کنند، اما نمی‌توانید باتری‌ها را در اندازه مورد نیاز برای حل این مشکل در نظر بگیرید. من فکر می کنم استخراج بیت کوین پلی است که ما را به آینده انرژی های تجدیدپذیر می رساند. این فوق العاده هیجان‌انگیز است و وقتی مردم شروع به درک آن کنند، برای آنها کمتر ترسناک خواهد بود.

آیا برای بازار کریپتو در سال 2023 پیش‌بینی دارید؟

من فکر می کنم که سال 2023 سال سخت و طولانی برای استخراج کنندگان بیت کوین خواهد بود و ما اینجا هستیم تا از طریق خدمات ماینر خود از آنها حمایت کنیم. در سمت استیکینگ، من فکر می‌کنم که استیک اتریوم طی سال 2023 در سرفصل‌ها خواهد بود. ما در گذشته زمستان های کریپتو زیادی را پشت سر گذاشته ایم. بنابراین بهتر است سعی کنید با رفتاری آرام از درگیر شدن در یک موقعیت دشوار جلوگیری کنید و به ساختن ادامه دهید.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Forbes

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×