» آرشیو اخبار » شوخی دو کوآن با اکوسیستم ترا
دو کوآن

شوخی دو کوآن با اکوسیستم ترا

16 خرداد 1401 8

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شوالیه تاریکی ترا بازگشته و این بار FatManTerra برخی از سرزنش‌کننده‌ترین مثال‌ها از سقوط آزاد یک اکوسیستم که تاکنون در کریپتو دیده شده را دارد. FatManTerra، موضوع بحث خود را با بیان این جمله آغاز کرد: «تنش‌ها بالاست و کوسه‌های بزرگ بوی خون احساس می‌‌کنند.» او به افشا موضوعی پرداخت که جزئیات مکالمه‌های اخیر میان ولیدیتورها و ترافرم لبز را نشان می‌دهد.

تورچین ماکسیمالیست ((ThorchainMaximalist اخیراً سابقه چت مذکور از 12 می و زمانی‌که بلاکچین لونا آفلاین بود را فاش کرد. FatManTerra اکنون مکالمه‌های بیشتری از TFL منتشر کرده که نشان‌دهنده افزایش تحقیر کامیونیتی ترا که از آن حمایت کرده، است. در زیر یک اسکرین‌شات شامل گفتگوهای دو کوآن وجود دارد که نشان می‌دهد که او در حالی که یک اکوسیستم چند میلیاردی در حال فرو ریختن است و باعث شده تا مردم در سراسر جهان دست به خودکشی بزنند، در حال شوخی و بذله‌گویی است.

تبلیغات جام جهانی قطر

مکانیزم پیشنهاد یک مفهوم به‌عنوان یک “ایده نیمه-شوخ” چیزی است که اغلب به‌عنوان ابزاری برای پیشنهاد ایده‌ها و بدون ضربه زدن به نفس افراد استفاده می‌شود. اگر ولیدیتورها به‌سادگی به این پیشنهاد بخندند، پیشنهاددهنده به هدف خود رسیده است. علاوه بر این، اگر جان کلام به‌خوبی دریافت شود، آن‌گاه فرد می‌تواند ادعا کند که “این، فقط یک شوخی بوده است.” در مقاله‌ای توسط انجمن روان‌شناسی آمریکا آمده است: «انسان‌ها نیاز اساسی به تعلق دارند…. این نیاز، به‌طور عمیقی در تاریخ تکاملی ما ریشه داشته و انواع پیامدها برای فرآیندهای روان‌شناختی مدرن را دارد.»

با این حال، ایده دو کوآن با توجه به ماهیت موقعیتی که در آن قرار دارد، از نظر عینی پوچ است. شوخ‌طبعی ممکن است به‌عنوان مکانیزم مقابله‌ای مورد استفاده قرار گیرد، اما دو کوآن موظف بر وظیفه‌ای است که در دست دارد تا در راستا تثبیت اکوسیستم ترا تمرکز کند.

جرد (Jared) از ترافرم لبز با پاسخ دادن به یک پرسش واقعی درباره باز کردن قفل رپد لونا (wrapped Luna)، با گفتن این جمله که “wLuna کدام یکی است؟”، رویکرد بی‌پروایی را ادامه داد و احتمال کمی وجود دارد که یکی از توسعه‌دهنده‌های برجسته ترافرم لبز از رپد لونا آگاه نباشد و اگر می‌دانست، این موضوع حتی بیشتر نگران‌کننده خواهد بود.

موضوع مورد بحث FatManTerra اطلاعات بیشتری درمورد هرج و مرج گاورننس/حاکمیت لونا دارد. در حال حاضر بازی در لونا کلاسیک به پایان رسیده است، اما گاورننس همچنان برقرار است. با بیش از 6.5 تریلیون توکن، کل سیستم گاورننس با فعال کردن مجدد استیکینگ بازنگری خواهد شد.

 

منبع: cryptoslate

مترجم: سیدهادی سید سجادی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×