» ارز دیجیتال » سیگنال افزایش موجودی تعداد آدرس‌های نهنگ‌ها در بیت کوین و استیبل‌کوین‌ها
بیت کوین

سیگنال افزایش موجودی تعداد آدرس‌های نهنگ‌ها در بیت کوین و استیبل‌کوین‌ها

24 آذر 1401 4

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌ها دوباره وارد عمل شده‌اند و در حال انباشتن استیبل‌کوین‌ها و بیت کوین هستند

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، روز چهارشنبه (14 دسامبر)، بازار رمزارزها به خصوص قیمت بیت کوین با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو تحت فشار فروش قرار گرفت. با این حال، این فروش محدود باقی ماند، زیرا افزایش نرخ بهره کاملاً مطابق با عدد مورد انتظار بود.

داده‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهد که نهنگ‌های دارای آدرس‌هایی با موجودی بین 100،000 تا 10،000،000 دلار استیبل کوین، دوباره وارد عمل شده‌اند و در حال انباشت استیبل‌کوین‌هایی از جمله USDT، USDC، BUSD و DAI هستند.

همانطور که در تصویر زیر می بینیم، خطوط موجودی استیبل‌کوین‌ها همگی در حال افزایش هستند. این نشان می دهد که بازیگران بزرگ در حال بازگشت به بازار کریپتو هستند و قدرت خرید به طور کلی در حال افزایش است.

تبلیغات جام جهانی قطر
آدرسهای نهنگ ها
آدرسهای نهنگ ها

همانطور که در تصویر بالا می بینیم، جهش های عظیمی در کیف پول های 100 هزار دلاری تا 10 میلیون دلار برای USDT و BUSD رخ داده است. تنها در سه روز گذشته، کیف پول های کلیدی تتر 817.5 میلیون دلار تتر انباشت کرده‌اند. به طور مشابه، آدرس های کلیدی استیبل‌کوین بایننس (BUSD) به اندازه 104.9 میلیون دلار از این استیبل کوین را خریداری کردند.

وب سایت Santiment ارائه‌دهنده داده‌های آنچین می گوید که این اعداد معمولاً نشانه‌های عالی پس از ورشکستگی اخیر صرافی FTX هستند. این الگوهای انباشت نشان می دهد که اعتماد به فضای ارزهای دیجیتال همچنان به قوت خود باقی مانده است.

نهنگ های بیت کوین تغییر مسیر می دهند

در 14 ماه گذشته، شاهد بودیم که نهنگ‌های بیت‌کوین موجودی خود را کاهش داده‌ اند که همین امر افت قیمت بیت کوین را به همراه داشت. با این حال، یک تغییر تازه در رفتار نهنگ های  بیت کوین را در این هفته شاهد بودیم. گزارش Santiment خاطرنشان می کند:

« تنها در سه هفته گذشته شاهد 159 آدرس جدید بوده‌ایم که بین 100 تا 10000 بیت کوین در خود نگهداری می کنند. این سریع ترین رشد این آدرس ها در 10 ماه گذشته است. تنها در 9 روز گذشته، 40747 بیت کوین دیگر (به ارزش 726 میلیون دلار) مجموعاً وارد این کیف پول های کلیدی نهنگ شده است.»

در حال حاضر، تعداد 15848 آدرس بیت کوین وجود دارد که بین 100 تا 10،000 بیت کوین را در خود جای داده است. این تعداد در مقایسه با کل 43.46 میلیون آدرس بیت کوین تعداد کمی است. با این حال، همین آدرس‌های نهنگ هاست که باعث تحرکات عمده در قیمت بیت کوین می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×