» آرشیو اخبار » بزرگ ترین نهنگ بیت کوین در حال خرید است
نهنگ‌ها در حال جمع آوری بیت کوین

بزرگ ترین نهنگ بیت کوین در حال خرید است

11 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با ادامه پیدا کردن روند نزولی بازار رمزارزها، بزرگ ترین نهنگ بیت کوین که متعلق به صرافی نیست، شروع به خرید این ارز دیجیتال کرده است. این کیف پول که در رتبه سوم پس از دو کیف پول صرافی ارز دیجیتال قرار دارد، در ماه گذشته چهار هزار و 816 بیت کوین خریداری کرد که معادل بیش از 102 میلیون دلار است.

در ابتدای ماه ژوئن، این کیف پول 127 هزار و 873 BTC در اختیار داشت. در طول ماه گذشته، این کیف پول بیت کوین‌های متعددی را در مقادیر مختلف خریداری کرده و تنها یک برداشت انجام داده و موجودی خود را به 132 هزار و 189 BTC به ارزش 2.53 میلیارد دلار رسانده است.

آخرین خرید این نهنگ شامل 186 BTC به ارزش 3.58 میلیون دلار بود. در چند روز گذشته دو خرید دیگر معادل 601 و 815 BTC به ارزش 11.31 و 16.94 میلیون دلار نیز داشته است. این نهنگ در ماه ژوئن تنها یک بار دست به فروش زده و 500 BTC فروخته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

وضعیت خرید بیت کوین توسط نهنگ‌ها

ماه گذشته بیت کوین در حدود 30 هزار دلار معامله می‌شد، اما اکنون در محدوده 19 هزار دلار قرار دارد. داده‌های IntoTheBlock نشان می‌دهد که در ماه ژوئن تعداد نهنگ‌های بزرگ بیت کوین به رکورد جدیدی رسیده است.

« حجم دارایی نهنگ‌های بزرگ افزایش یافته. تعداد افرادی که بیش از 100 هزار BTC دارند نیز به رکورد جدیدی رسیده است. بیش از 776 بیت کوین تنها توسط پنج آدرس نگهداری می‌شوند که نسبت به ماه گذشته رشد 16 درصدی داشته است.»

این شرکت اعلام کرد که هولدرهای کوچک‌تر نیز به جمع آوری این رمزارز پرداخته‌اند. «هولدرهای کوچک‌تر نیز شروع به جمع آوری کرده‌اند. موجودی آدرس‌هایی که کم‌تر از یک BTC دارند به شدت رشد کرده است. از اول ژانویه (11 دی 1400) آن‌ها به موجودی خود 113 هزار و 884 BTC اضافه کرده‌اند.»


نهنگ‌ها در حال جمع آوری بیت کوین

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: The Daily Hodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×