» آرشیو اخبار » خرید ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جدید
خرید ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جدید

خرید ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جدید

12 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در حالی که بازار همچنان در بحران است و معاملات BTC زیر ۲۳ هزار دلار انجام می‌شود، نهنگ جدید بیت کوین در اکوسیستم ارز های دیجیتال ظاهر شده است.

او بدون صرفه جویی در هیچ منبعی اولین خریدهای بزرگ خود را انجام داد. این نهنگ در مجموع اقدام به خرید بیت کوین به ارزش ۳ میلیارد دلار کرده است.

نهنگ بیت کوین: یک بازیکن جدید

این نهنگ جدید که هنوز در جامعه رمزارز ناشناس است در ماه جولای (تیر) ظاهر شده است. اولین خریدهای این نهنگ در ۱۵ جولای ۲۰۲۲ ( ۲۴ تیر ۱۴۰۱ ) انجام شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در واقع تنها سه روز طول کشید تا این نهنگ مرموز تمام خریدهای خود را انجام دهد: 

در اولین قدم 15 هزار و 499 بیت کوین به ارزش ۳۴۵.۹ میلیون دلار در ۱۹ جولای (۲۸ تیر) خریداری کرد.

از آن زمان به بعد خریدها قابل توجه تر بودند: در ۲۰ جولای (۲۹ تیر) این نهنگ یک خرید دیگر به میزان 45 هزار و 499 بین کوین انجام داد. این مبلغ در زمان خرید معادل یک هزار و 60 میلیون دلار بوده است.

بر اساس داده های جمع آوری شده توسط بیت اینفو چارتز (BitInfoCharts) در نهایت در ۲۱ جولای (۳۰ تیر ) این نهنگ با جمع آوری 71 هزار و 879 بیت کوین به ارزش ۱.۶۴ میلیارد دلار کیف پول خود را تقویت کرد.

خرید ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جدید

با این خریدهای متوالی این نهنگ جدید به جایگاه سوم لیست کیف پول‌ها با بیشترین بیت کوین موجود در بیت اینفو چارتز رسیده است. در حال حاضر این نهنگ جدید مالک ۰.۷۰ درصد از این ارز دیجیتال در گردش است.

موجودی کلی این کیف پول اکنون 132 هزار و 878 بیت کوین به ارزش فعلی ۲.۹۰۹ میلیارد دلار است.

خرید ۳ میلیارد دلار بیت کوین توسط نهنگ جدید

در حال حاضر هیچ سرنخی در مورد ماهیت خریدار وجود ندارد و هویت این بازیکن جدید در بازار بیت کوین و ارزهای دیجیتال ناشناخته مانده است.

این نهنگ چه یک نهاد یا یک فرد باشد بدون شک در افزایش قیمت BTC در هفته گذشته نقش بسزایی داشته است. در میان رشد صعودی این کیف پول مطمئناً می‌تواند سود زیادی را تجربه کند.

فعال ماندن نهنگ ها در بازار ارز های دیجیتال

در حالی که بسیاری از موسسات در حال حاضر هنوز خارج از بازار مانده‌اند، نهنگ‌های بزرگ با تقویت کیف‌ پول‌ها و افزایش انباشت خود در بازار فعال هستند.

در حالی که چنین خریدهایی هنوز برای نهنگ‌های بیت کوین قریب الوقوع است، قیمت‌های بازار هنوز از این روند پیروی نکرده‌اند و قیمت BTC فقط اندکی افزایش یافته است.

در حال حاضر این ارز دیجیتال هنوز بیش از ۶۵ درصد کمتر از بالاترین حد خود در نوامبر گذشته (۶۹ هزار دلار) است.

مترجم:‌ سروش محمدی

منبع: BeInCrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×