» آرشیو اخبار » سم بنکمن روز 13 دسامبر در دادگاه حاضر می‌شود!
حضور بنکمن در دادگاه

سم بنکمن روز 13 دسامبر در دادگاه حاضر می‌شود!

19 آذر 1401 3

سم بنکمن فرید، مدیر عامل سابق صرافی FTX، اعلام کرده است که مایل است روز 13 دسامبر (22 آذر)، با حضور در دادگاه، در برابر کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان شهادت دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سم بنکمن فرید (Bankman-Fried)، مدیر عامل سابق صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس (FTX)، اعلام کرده است که مایل است روز 13 دسامبر (22 آذر)، با حضور در دادگاه، در برابر مقامات قضایی ایالات متحده شهادت دهد. وی متعهد شده است که در مقام مدیر و رهبر این صرافی، دلایل اصلی فروپاشی و شکست خود را روشن کند.

بنکمن

کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا در اوایل این هفته مدعی شد که بحران اف‌تی‌ایکس (FTX) باعث تحمیل ضررهای عظیمی به سرمایه گذاران شده است. به همین خاطر، این مقام مسئول، از بنکمن خواسته است در تاریخ مذکور برای شهادت، در دادگاه حضور پیدا کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

سم بنکمن که با نام اختصاری اس‌بی‌اف (SBF) نیز شناخته می‌شود، از طریق توییتر اعلام کرد که آماده است تا به درخواست این کمیته پاسخ مثبت دهد.

این درحالی است که بنکمن ادعا می‌کند به بسیاری از داده‌های خود اعم از شخصی یا حرفه‌ای، دسترسی ندارد، از این رو احتمالاً آنچه که می‌تواند فاش کند، محدود خواهد بود.

اس‌بی‌اف (SBF) قول داده ‌است حضور او در این جلسه “مفید” واقع شود و بتواند در مورد مشکلات مهم پیش‌آمده، از جمله پرداخت بدهی‌های اف‌تی‌ایکس آمریکا (FTX US) و راهی که کاربران آمریکایی و بین‌المللی این شرکت برای بازگشت دارایی‌های از دست رفته خود باید انجام دهند، توضیحات روشنی ارائه دهد. افزون بر این، انتظار می‌رود، در این جلسه، بنکمن دلایل اصلی سقوط شرکت را توضیح داده و بگوید برای جلوگیری از وقوع این تراژدی، چه اقداماتی می‌توانست انجام دهد.

گفتنی است که او اخیراً به خاطر تغییر از یک «مدیر عامل نمونه» به یک فرد «تنبل یا منفعل» خود را سرزنش کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×