» ارز دیجیتال » مونکس می‌خواهد FTX ژاپن را در بحبوحه ورشکستگی خریداری کند
FTX

مونکس می‌خواهد FTX ژاپن را در بحبوحه ورشکستگی خریداری کند

26 دی 1401 8

FTX ژاپن، یکی از چهار دارایی FTX که به فروش رسیده است، توجه گروه مونکس (Monex)، یک شرکت کارگزاری آنلاین مستقر در توکیو را به خود جلب کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، FTX ژاپن، یکی از چهار دارایی FTX که به فروش رسیده است، توجه گروه مونکس (Monex)، یک شرکت کارگزاری آنلاین مستقر در توکیو را به خود جلب کرد.

اوکی ماتسوموتو (Oki Matsumoto)، مدیر عامل مونکس، در مصاحبه‌ای با رسانه اصلی بلومبرگ گفت که آنها علاقه‌مند هستند و ابراز داشتند که اگر رقابت کمتری در بازار محلی وجود داشته باشد، برای آنها خیلی خوب خواهد بود.

ماتسوموتو همچنین تاکید کرد که بازار کریپتو در ژاپن پتانسیل زیادی دارد، زیرا ممکن است شرکت‌ها به دنبال سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال یا استفاده از توکن‌های غیرقابل تعویض برای کمپین‌های بازاریابی خود باشند.

تبلیغات جام جهانی قطر

به گفته مدیر عامل، مونکس می‌خواهد خود را به عنوان یکی از معدود گزینه‌های بازیکنان محلی در چنین زمانی قرار دهد.

FTX

مونکس همچنین مالک اکثریت کیف پول و خدمات صرافی بیت کوین ژاپنی کوین چک (Coincheck) است که سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد صرافی ارز دیجیتال را در نزدک (Nasdaq) لیست کند. به گفته ماتسوموتو، هیچ تغییری در برنامه‌های آن‌ها برای عرضه کوین چک در بورس نزدک وجود ندارد.

FTX ژاپن یکی از چهار دارایی FTX است که در بحبوحه مراحل ورشکستگی به فروش گذاشته شد. سایر دارایی‌ها شامل پلتفرم تسویه سهام اِمبد(Embed)، پلتفرم مشتقات لجر ایکس (LedgerX)، و بازوی بورس مستقر در اروپا، FTX اروپا است. کسانی که علاقه‌مند به خرید هستند از طرف دادگاه مجاز به انجام بررسی‌های لازم و بررسی دارایی‌های برای فروش هستند.

مونکس تنها شرکتی نیست که به دارایی FTX چشم دوخته است. در 10 ژانویه (20 دی)، یک پرونده قضایی تأیید کرد که حدود 117 نهاد وجود دارند که علاقه خود را برای خرید دارایی‌های صرافی مورد معامله که برای فروش هستند، ابراز کرده اند. بر اساس اطلاعات، 41 خریدار به دنبال FTX ژاپن هستند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×