» ارز دیجیتال » ریپل انتظار دارد ارزهای دیجیتال بیشتری توسط بخش مالی سنتی خریداری شود
ریپل

ریپل انتظار دارد ارزهای دیجیتال بیشتری توسط بخش مالی سنتی خریداری شود

20 دی 1401 4

به گفته یکی از مدیران ارشد ریپل (Ripple)، صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2023 شاهد افزایش ادغام خواهد بود، زیرا شرکت‌های سالم‌تر شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاکچین بیشتری را به دست خواهند آورد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به گفته یکی از مدیران ارشد ریپل (Ripple)، صنعت ارزهای دیجیتال در سال 2023 شاهد افزایش ادغام خواهد بود، زیرا شرکت‌های سالم‌تر شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاکچین بیشتری را به دست خواهند آورد.

سندی یانگ (Sendi Young)، مدیر عامل ریپل در اروپا، در 9 ژانویه (19 دی‌) در توییتر مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌های صنعت برای سال 2023 را به اشتراک گذاشت و نسبت به ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ابراز اطمینان کرد.

طبق پیش‌بینی مدیر عامل ریپل، سال آینده خریدهای زیادی در صنعت بلاکچین و کریپتو به همراه خواهد داشت که به اینگونه شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها کمک می‌کند تا شکاف‌های موجود در توانایی‌های خود را پر کنند. مدیر ریپل خاطرنشان کرد که این خریدها صنعت را پس از تلفاتی مانند سقوط FTX و همچنین سایر مشکلاتی که توسط شرکت‌هایی مانند ثری اروز کپیتال (Three Arrows Capital)، وویجر (Voyager)، سلسیوس (Celcius) و دیگران تجربه شده است، تقویت می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

یانگ همچنین پیش‌بینی کرد که شرکت‌های ارزهای دیجیتال و بلاکچین به طور فزاینده‌ای توسط شرکت‌های مالی سنتی یا همان تریدفای (TradFi) و سایر شرکت‌های تاسیس شده در سال 2023 خریداری خواهند شد.

ریپل

پیش‌بینی‌های یانگ درباره وضعیت خرید ارزهای دیجیتال در سال 2023 در بحبوحه علاقه فزاینده غول‌های مالی سنتی به خرید شرکت‌های تابعه صرافی کریپتو منحل‌شده FTX صورت می‌گیرد. بر اساس پرونده دادگاه از 8 ژانویه (18 دی)، 117 طرف مالی و استراتژیک تمایل خود را برای خرید یک یا چند شعبه FTX مانند لجرایکس (LedgerX)، اف‌تی‌ایکس اروپا و ژاپن (FTX Japan، FTX Europe)، اِمبد (Embed) ابراز کرده اند.

صنعت کریپتوکارنسی اخیراً شاهد خریدهای بزرگی بوده است، به طوری که مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مالک گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) در اواخر دسامبر (اوایل دی)، مرکز استخراج آرگو بلاکچین، هلیوس (Argo Blockchain Helios)، را به قیمت 65 میلیون دلار خریداری کرد. به گفته نووگراتز معامله ماینینگ هلیوس یک خرید متحول کننده برای گلکسی بود، زیرا این شرکت برای افزایش قرار گرفتن در بخش استخراج بیت کوین (BTC) تلاش می‌کند.

در میان دیگر پیش‌بینی‌ها، مدیر عامل ریپل همچنین پیش‌بینی کرد که در سال 2023 با درک بیشتر موسسات به مزایای بلاکچین برای تسویه حساب بازرگانان، در سال 2023 پذیرش بیشتری از استیبل کوین‌های با پشتوانه فیات مشاهده خواهد شد.

مدیر اجرایی پیش‌بینی کرد که در همان زمان، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی نیز به رشد می‌رسند و اضافه کرد که سقوط FTX نیاز کشورها را به ایجاد «دارایی تسویه دیجیتال قابل اعتماد به‌عنوان جایگزینی امن برای سایر راه‌ حل‌های رمزارزی» بیشتر کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×