» ارز دیجیتال » سیلورگیت از زیان 1 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2022 خبر داد
سیلورگیت

سیلورگیت از زیان 1 میلیارد دلاری در سه ماهه چهارم سال 2022 خبر داد

27 دی 1401 5

بانک سیلورگیت (Silvergate Bank) که در حال حاضر با شکایت دسته جمعی به خاطر معاملات FTX و آلامدا ریسرچ (Alameda Research) مواجه است، اعلام کرده است که یک میلیارد دلار ضرر قابل انتساب به سهامداران عادی در سه ماهه چهارم سال 2022 دارد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بانک سیلورگیت (Silvergate Bank) که در حال حاضر با شکایت دسته جمعی به خاطر معاملات FTX و آلامدا ریسرچ (Alameda Research) مواجه است، اعلام کرده است که یک میلیارد دلار ضرر قابل انتساب به سهامداران عادی در سه ماهه چهارم سال 2022 دارد.

در گزارشی که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) منتشر شد، بانک دارایی دیجیتال تاکید کرد که در سه ماهه آخر سال 2022 شاهد خروج قابل توجهی از سپرده‌ها بوده و اقداماتی را برای حفظ نقدینگی، از جمله تامین مالی عمده و فروش اوراق بدهی انجام داده است.

این شرکت همچنین “تغییر و تحولی” در فضای دارایی دیجیتال را مطرح کرد. وی خاطرنشان کرد که بحران اعتماد در سراسر اکوسیستم باعث شد مشتریان در پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو موضع «ریسک» بگیرند.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس این گزارش، میانگین سپرده‌های مشتریان دارایی دیجیتال در سه ماهه چهارم سال 2022، 7.3 میلیارد دلار بوده است. این مبلغ در مقایسه با سه ماهه سوم سال 2022 که در آن سپرده‌ها حدود 12 میلیارد دلار بود، به طور قابل توجهی کمتر است.

سیلورگیت

علیرغم زیان‌های وارده، این شرکت خاطرنشان کرد که برای آماده شدن برای دوره ای پایدار از سپرده‌های کمتر اقدام می‌کند. طبق این اطلاعیه، سیلورگیت در حال مدیریت پایه هزینه‌های خود و ارزیابی سبد محصولات و روابط با مشتری است.

در میان چالش‌ها، آلن لین (Alan Lane)، مدیرعامل سیلورگیت تاکید کرد که این شرکت همچنان به صنعت دارایی‌های دیجیتال اعتقاد دارد و متعهد به حفظ ترازنامه با نقدینگی بالا با موقعیت سرمایه قوی است.

در 5 ژانویه (15 دی)، شرکت حدود 200 کارمند را که تقریباً 40 درصد از نیروی کار آن را تشکیل می‌داد، به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای ادامه فعالیت اخراج کرد. علاوه بر این، این شرکت همچنین برنامه‌های خود را برای راه‌اندازی یک پروژه ارز دیجیتال متوقف و 200 میلیون دلار را که برای خرید فناوری توسعه‌ یافته توسط فیس‌ بوک استفاده می‌شد، حذف کرد.

در واکنش به این وضعیت، مؤسسه رتبه‌‌بندی مودیز اینوستر سرویس (Moody’s Investors Service) رتبه خود را از بانک سیلورگیت کاهش داد. این رتبه از Baa2، که “درجه متوسط پایین” بود، به Ba1 رسید. جدای از این، مودیز همچنین تاکید کرد که چشم‌انداز سیلورگیت کپیتال (Silvergate Capital) و بانک آن منفی است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×