» ارز دیجیتال » فهرستی از کشورهای علاقه‌مند و متنفر از متاورس
متاورس

فهرستی از کشورهای علاقه‌مند و متنفر از متاورس

20 بهمن 1401 10

تجزیه و تحلیل اخیر بیش از یک میلیون توییت، فهرستی از کشورهایی را نشان داد که عاشق متاورس هستند و از آن متنفرند، ویتنام بیشترین علاقه را نشان داد و ایرلند در سمت مخالف طیف قرار گرفت.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تجزیه و تحلیل اخیر بیش از یک میلیون توییت، فهرستی از کشورهایی را نشان داد که عاشق متاورس هستند و از آن متنفرند، ویتنام بیشترین علاقه را نشان داد و ایرلند در سمت مخالف طیف قرار گرفت.

وب سایت داده‌های رمزارزی کوین کیک آف (CoinKickoff) تعداد 1.6 میلیون توییت از نقاط مختلف جهان را تجزیه و تحلیل کرد تا مشخص کند کدام کشورها طرفدار مفهوم متاورس هستند و کدام کشورها با آن مخالف هستند. نتایج نشان داد که ویتنام با 56.8 درصد از توئیت‌های متاورس که از این کشور جنوب شرقی آسیا ارسال می‌شد، در صدر فهرست موافقان قرار گرفت.

کشورهای آسیای شرقی به طور کلی نسبت به این مفهوم مثبت بودند. به غیر از ویتنام، فیلیپین، اوکراین، نیجریه و اندونزی نیز در حمایت از متاورس به کشورهای برتر راه یافتند.

تبلیغات جام جهانی قطر

متاورس

در همین حال، ایرلند در صدر فهرست کشورهایی بود که بیشترین توئیت مخالف متاورس را داشتند. داده‌ها نشان داد که 14.4 درصد از توییت‌های مربوط به متاورگان از کشور اروپایی نسبت به مفهوم منفی بودند.

کشورهای غربی بیشترین مخالفت را با متاورس داشتند. جدا از ایرلند، دانمارک، نیوزلند، ایالات متحده و کانادا بیشترین توئیت‌هایی را داشتند که احساسات منفی را نسبت به متاورس ابراز می‌کردند.

در همین حال، موارد استفاده متاورس با گذشت زمان همچنان در حال توسعه هستند. در مصاحبه اخیر، جنیفر رابرتز (Jennifer Roberts)، یکی از شرکای وودساک ونچر (Woodstock Ventures)، به کوین تلگراف گفت که چگونه جشنواره موسیقی ووداستاک (Woodstock) از متاورس برای اختراع مجدد آینده و حفظ میراث خود استفاده می‌کند. رابرتز متاورس را به عنوان یک تجربه دموکراتیک کننده و مکانی که در آن مردم چیزهایی را که به آنها اعتقاد دارند جشن می‌گیرند توصیف کرد.

نوکیا، برندی که بسیاری آن را برای دستگاه‌های تلفن همراه به یاد می‌آورند، همچنین برای اتصال کارخانه‌های آبجوسازی و تکنسین‌های هواپیما به دنیای متاورس وارد شده اند.رابرت جویس (Robert Joyce) ، مدیر فنی نوکیا اقیانوسیه اخیراً به کوین تلگراف گفت که نوکیا در حال انجام آزمایشات مشترک برای استفاده از متاورس به طرق مختلف است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×