» آرشیو اخبار » توییت‌های مشکوک بنکمن؛ آیا حساب او هک شده است؟
توییت بنکمن

توییت‌های مشکوک بنکمن؛ آیا حساب او هک شده است؟

23 آبان 1401 3

صبح امروز حساب توییتری سم بنکمن فرید، مدیر عامل سابق FTX با انتشار توییت های مشکوک توجه کاربران را به خود جلب کرد

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، به نظر می‌رسد که امنیت حساب توییتر سم بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق صرافی اِف‌تی‌ایکس (FTX)، به خطر افتاده است. چند ساعت قبل، کلمه “What” از این حساب کاربری منتشر شد. به فاصله کوتاهی پس از آن، توییت دیگری با حرف “H” توجه کاربران را به خود جلب کرد.

سم بنکمن

واکنش مردم به این توییت‌ها

کاربران توییتر در واکنش به این توییت‌های مرموز به شوخی جوک‌هایی در این ارتباط منتشر کردند. رناتو ماریوتی (Renato Mariotti)، دادستان سابق فدرال، به طعنه گفت که این هوشمندانه‌ترین رشته توییتی بود که بنکمن-فرید در یک هفته گذشته نوشته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است که اوایل این هفته، بنکمن عذرخواهی طولانی‌تری در این رسانه اجتماعی منتشر کرد، اما وکلا به او هشدار دادند که چنین توییت‌هایی می‌تواند او را در معرض خطرات قانونی جدی‌تری قرار دهد. حتی عده‌ای از غول رسوایی صنعت رمزارزها خواستند که دست از توئیت کردن بردارد تا بیش از این خود را به دردسر نیندازد.

بر اساس گزارش اخیر رویترز، مدیر عامل سابق اِف‌تی‌ایکس اکنون در باهاما به دلیل سوء رفتارهای کیفری تحت بازجویی قرار دارد. اوایل این هفته نیز، چندین رسانه گزارش کرده‌ بودند که وی از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار و وزارت دادگستری ایالات متحده مورد بازجویی قرار گرفته است.

همانطور که قبلاً در گزارش‌ها خواندید، اِف‌تی‌ایکس گروپ، با حدود 130 شرکت تابعه، پس از ناکامی بنکمن در تأمین کمک مالی، درخواست ورشکستگی فصل 11 را تنظیم کرده است. این درحالی است که مشخص شد وی از سرمایه مشتریان برای حمایت از شرکت تجاری آلامدا ریسرچ استفاده می‌کرده است. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این اقدامات فریبکارانه بوده‌اند یا خیر.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×