» آرشیو اخبار » صرافی هات بیت معاملات خود را متوقف کرده است
صرافی هات بیت معاملات خود را متوقف کرده است

صرافی هات بیت معاملات خود را متوقف کرده است

20 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، از آنجایی که یکی از کارمندان سابق هات بیت تحت بازجویی جنایی قرار گرفته است، این صرافی معاملات را متوقف کرده است.

صرافی ارزهای دیجیتال آسیایی هات بیت این اطلاعیه را در یک پست وبلاگ در چهارشنبه اعلام کرد.

در این یادداشت آمده است: « متأسفانه باید به اطلاع شما برسانیم که هات بیت باید فعالیت‌های معاملاتی، واریز، برداشت و تأمین مالی را به حالت تعلیق درآورد. زمان دقیق از سرگیری را در حال حاضر نمی‌توان تعیین کرد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

طبق این پست، این شرکت خدمات خود را به دلیل تحقیقات جنایی مربوط به یکی از اعضای سابق تیم مدیریت به حالت تعلیق درآورده است.

در این پست گفته شد که این فرد «مظنون به نقض قوانین کیفری است» و توضیح بیشتری درباره این اتهامات نداد، اما افزود که چندین نفر از مدیران هات بیت احضاریه دریافت کرده‌اند و در تحقیقات کمک می‌کنند.

این پست همچنین تایید کرد که مقامات برخی از وجوه داخل صرافی را مسدود کرده‌اند که نشان می‌دهد جرم ادعایی مربوط به خود شرکت است.

این یادداشت تصریح کرد که بقیه اعضای تیم «درگیر نیستند» و در این پرونده دخالتی ندارند، اما هات بیت به همکاری با مجریان قانون ادامه می‌دهد.

هات بیت گفت که با وکلای برای درخواست آزادی دارایی‌های مسدود شده در ارتباط است.

«این صرافی به محض اینکه دارایی‌ها آزاد شوند، خدمات عادی خود را از سر می‌گیرد» و پس از در دسترس بودن اطلاعات مربوط به نتیجه تحقیقات، آن را به اشتراک می‌گذارد.

هات بیت یکی از صرافی‌های برجسته آسیایی است و بر اساس داده‌های کوین گکو، در 24 ساعت گذشته حدود 320 میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

همچنین، این صرافی یک توکن بومی به نام HTB دارد که ارزش بازار آن تقریباً 16.3 میلیون دلار است. فعلاً قیمت HTB به اعلام این خبر واکنشی نشان نداده است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Crypto Briefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×