» آرشیو اخبار » صرافی هیوبی 33 توکن را ظرف یک روز از فهرست خود خارج کرد
هیوبی

صرافی هیوبی 33 توکن را ظرف یک روز از فهرست خود خارج کرد

22 دی 1401 4

صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) در حرکتی شتابزده، 33 رمزارز را در یک روز از لیست دارایی‌های تحت پوشش خود خارج کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق اعلامیه‌ای که صرافی ارزهای دیجیتال هیوبی (Huobi) روز 11 ژانویه (21 دی) منتشر کرد، این پلتفرم معملات رمزارزی در حرکتی شتابزده، 33 رمزارز را از لیست دارایی‌های تحت پوشش خود خارج کرده است که عبارتند از:

«ABT، ATP، APN، AST، DIE، DHT، DFA، EDEN، GEAR، HC، INDI، IOI، INV، IRIS، GCOIN، GOF، KMA، MTA، NAS، OPUL، PEARL، PRIMATE، QASH، SMT، SLC، SKU، SOC، STC، TALK، VALUE، WHALE، WILD و YAM.»

صرافی هیوبی

تبلیغات جام جهانی قطر

بنابر این اطلاعیه، کلیه فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های مذکور از روز 16 ژانویه (26 دی) متوقف شده و این رمزارزها برای همیشه از فهرست این صرافی حذف می‌شوند. در توضیح این تصمیم، هیوبی گفته است که بیشتر این توکن‌ها بند 17 از قانون شماره 1 و بند 17 از قانون شماره 2 “قوانین مدیریت توکن هیوبی” را نقض می‌کنند. این صرافی در ادامه می‌گوید:

«هیوبی با درنظر گرفتن شدت حادثه، این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که مطابق با رویدادهای زیر، تجارت یک دارایی را مخفی یا برای همیشه متوقف کند: 1) توکن‌هایی که با اخطار «ST» برچسب‌گذاری شده و ظرف 30 روز این هشدار لغو نمی‌شوند. 2) توکن‌هایی که الزام داشتن حجم معاملات روزانه 50 هزار دلاری ما را برآورده نمی‌کنند.»

قوانین هیوبی

طبق قوانین هیوبی، یک اخطار “ST” برای یک توکن بر اساس مجموعه‌ای از رویدادهای محرک صادر می‌شود که عبارتند از:

  • تیم‌های پشتیبان یک پروژه گزارش سه ماهه را به‌موقع به‌روزرسانی نمی‌کنند؛ یا گزارش‌های شش ماهه خود را برای دو مرتبه متوالی به‌روزرسانی نمی‌کنند؛ یا ظرف ۷ روز پس از اطلاع‌رسانی درباره این شرایط، این گزارش‌ها را به‌روزرسانی نمی‌کنند.
  • طی 15 روز متوالی، هیچ یک از جفت‌های معاملاتی یک توکن‌، میانگین حجم معاملات روزانه بیش از 50 هزار دلار یا توکن‌های مشابه را ثبت نمی‌کند.
  • برچسب‌گذاری ST بعد از ارزیابی جامع از طریق پرس‌وجو، بازبینی‌های منظم، تحقیقات ویژه یا تحقیقات در محل ضرورت پیدا می‌کند.
  • سایر شرایط توسط هیوبی تحت عنوان نقض جدی مقررات شناخته می‌شوند.

هیوبی به طور خاص به رمزارز هایپر کش (HC) اشاره کرده و در این خصوص اظهار داشته است که این دارایی به این دلیل از فهرست حذف شده است که بند 17، قانون 17 از قوانین مدیریت توکن هیوبی را نقض می‌کند. در قانون شماره 17 «نقض شدید مقررات یا سایر سناریوهای پرخطر» تصریح شده است.

گفتنی است که هیوبی در حال حاضر از نظر حجم معاملات 24 ساعته در رتبه هفدهم جهان قرار دارد. با این حال، همانطور که قبلاً هم گزارش داده شد، در میان شایعات تعلیق این صرافی، تردیدها در مورد آینده آن افزایش یافته است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×