» ارز دیجیتال » الحاق صرافی بایننس به انجمن متخصصان تحریم‌ها
بایننس

الحاق صرافی بایننس به انجمن متخصصان تحریم‌ها

21 دی 1401 8

صرافی بایننس به عضویت سازمانی درآمده است که آموزش‌هایی را برای رعایت تحریم ها ارائه می دهد. با این حرکت، بزرگترین پلتفرم معاملاتی رمزارزها و دیگر دارایی های دیجیتال به باشگاه شرکت‌های چندملیتی و مؤسسات مالی می‌پیوندد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بایننس، پیشروترین صرافی رمزارزها از نظر حجم معاملات روزانه، به انجمن متخصصان تحریم‌ها ( Association of Certified Sanctions Specialists :ACSS) پیوسته است که برای بهبود وضعیت متخصصان حوزه تحریم‌ها در شرکت‌های بین المللی تلاش می‌کند.

بایننس در بیانیه‌ای گفت: «ما از محتوای آموزشی، پایگاه‌های اطلاعاتی و شبکه‌های ACSS برای تقویت بیشتر مهارت‌ها و تخصص تیم خود استفاده خواهیم کرد.» همچنین اشاره کرد که آنها اولین صرافی کریپتو در بین اعضای ACSS هستند که در سال 2018 تأسیس شده است.

صرافی بایننس توضیح داد که به عنوان بخشی از فرآیند صدور گواهینامه، تمام متخصصان بایننس در تیم “تحریم‌ها” و همچنین بخش‌های گزارش‌‌دهی مربوط به پولشویی، عملیات انطباق با تحریم‌ها، و تحقیقات ویژه برای گذراندن دوره آموزشی با ACSS مورد نیاز خواهند بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

بایننس انتظار دارد که این آموزش ها تیم تحریم خود را با آخرین دستورالعمل‌های صادر شده توسط دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده (OFAC: Office of Foreign Assets Control) در مورد چگونگی توسعه برنامه‌های انطباق  با تحریم‌ها آشنا کرده و باعث شود که متخصصین بایننس از ریسک‌های نقض تحریم‌ها در حوزه‌های قضایی مختلف مطلع شوند.

چگری پویراز (Chagri Poyraz)، رئیس بخش تحریم‌ها در شرکت بایننس گفته است: «صنعت بلاکچین هنوز در سال‌های اولیه خود است و این اولویت ما است که در میان فضایی که به سرعت در حال توسعه است، بالاترین سطح انطباق خود با تحریم‌ها را حفظ کنیم. وی تاکید کرد که این شرکت می‌خواهد همچنان جزو شرکت‌هایی باشد که استانداردهای امنیت و انطباق با تحریم‌ها را در صنعت تعیین می‌کنند.

ساسکیا رایت بروک، مدیر اجرایی انجمن متخصصان تحریم‌ها افزود: «ACSS – به‌عنوان یک سازمان متخصص در ارائه آموزشِ انطباق با تحریم‌ها برای شرکت‌های چند ملیتی و مؤسسات مالی – بالاترین کیفیت آموزش را برای تیم بایننس در این صنعت دینامیک و پویا تضمین می‌کند و به پیشبرد بایننس در حوزه انطباق با تحریم‌ها در صنعت کریپتو کمک می‌کند».

تمرکز صرافی بایننس بر مقررات انطباق (با تحریم‌ها)

در دو سال گذشته، بایننس تلاش‌ خود را برای بهبود انطباق با مقررات متمرکز کرده است و در سال 2022، تیم انطباق خود با تحریم‌ها را به 750 عضو افزایش داده است. صرافی بایننس  تأییدیه‌ها برای فعالیت در 14 حوزه قضایی مختلف از جمله فرانسه، اسپانیا، بحرین، دبی و استرالیا را کسب کرده است.

بایننس همچنین در اقدامات مشترک با مقامات ملی در بازارهای جدید مشارکت داشته است. در ماه دسامبر، این صرافی پیشنهاد داد که از آذربایجان برای معرفی مقررات در حوزه دارایی‌های دیجیتالی حمایت کند. همچنین برای کشور قزاقستان پس از ارائه مشاوره در مورد مقررات کریپتو، یک برنامه آموزشی در حوزه بلاکچین راه‌اندازی کرد.

فروپاشی صرافی FTX رقیب اصلی بایننس -که در نوامبر 2022 درخواست حمایت از ورشکستگی خود را تحت فصل 11 قانون ورشکستگی ارائه کرده بود- منجر به افزایش نظارت موشکافانه قانون‌گذاران بر صنعت کریپتو در سراسر جهان شده است. اوایل سال گذشته، بایننس با محدود کردن خدمات خود برای افراد و نهادهای روسیه، از تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه، پیروی کرد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bitcoin.com

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×