» آرشیو اخبار » حجم معاملات فیوچرز اتریوم به اوج 3 ماهه رسید
حجم معاملات فیوچر اتریوم به اوج 3 ماهه رسید

حجم معاملات فیوچرز اتریوم به اوج 3 ماهه رسید

19 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، علی‌رغم نگرانی‌های متعددی که در سرتاسر بازارهای ارزهای دیجیتال از جمله اتریوم مشاهده می‌شود و تحلیلگران اعلام می‌کنند که زمستان جدید ارزهای دیجیتال در راه است، به نظر می‌رسد اعتماد سرمایه‌گذاران در حال بازگشت است.

معاملات فیوچرز تثبیت شده است و حجم 90 روزه اتریوم (ETH) به بالاترین حد خود رسیده است.

مایک مک گلون، کارشناس ارشد بخش کالاهای بلومبرگ، در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در توییتر موضع خود را در مورد فرآیند بلوغ بیت کوین (BTC) و اتریوم بیان کرد و نشان داد که حجم معاملات فیوچرز 90 روزه ETH به بالاترین حد خود رسیده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

«اگر قراردادهای فیوچرز لیست شده در CME راهنما باشد، روند بلوغ بیت کوین و اتریوم به خوبی پیش می‌رود و پیامدهای قیمتی نیز دارد.

سود باز (Open Interest) بیت کوین به طور پیوسته روند صعودی دارد، حجم معاملات فیوچرز اتریوم در 90 روز به بالاترین حد خود رسیده است و منحنی به سمت کسب درآمد به دلیل مرج متمایل است.»

حجم معاملات فیوچر اتریوم به اوج 3 ماهه رسید

حجم معاملات فیوچرز

بر اساس داده‌های Skew Analytics، پس از رسیدن نرخ بهره به اوج در ژوئیه و آگوست و حجم معاملات به بیشترین حد یعنی 46 میلیارد دلار در 18 و 28 جولای، حجم معاملات فیوچرز در 8 آگوست به 28 میلیارد دلار رسید.

با توجه به اینکه حجم معاملات فیوچرز به بلوغ دارایی با انتقال اتریوم به اثبات سهام (PoS) اشاره دارد که در حال حاضر به طور کامل قیمت گذاری نشده است.

با این حال، اگر با موفقیت مورد پذیرش قرار گیرد، مگ گلون فین‌تک و ویژگی‌های زیرساخت‌سازی اتریوم را می‌توان با پیامدهای پذیرش برای کل اکوسیستم در نظر گرفت.

با در نظر گرفتن این موارد و پیش از مرج که به استقرار از لایه اجرایی اتریوم به لایه اجماع اشاره دارد، قیمت اتریوم در ماه گذشته بیش از 47 درصد افزایش یافت و این مرج می‌تواند دلیلی باشد که اتریوم شاهد معاملات فیوچرز بالایی است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×