» آرشیو اخبار » حساب کاربران dYdX مرتبط با ترنادو کش مسدود شد
حساب کاربران dYdX مرتبط با ترنادو کش مسدود شد

حساب کاربران dYdX مرتبط با ترنادو کش مسدود شد

20 مرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پروتکل مشتقات dYdX تایید کرد که در راستای تحریم‌های جدید ایالات متحده، حساب‌های کاربری را که قبلاً با تورنادو کش (Tornado Cash) تعامل داشتند، مسدود کرده است.

dYdX در یک پست وبلاگ اضافه کرد که با یک ” مطابقت دهنده فروشندگان” کار می‌کند که حساب‌های خاصی که از برنامه تورنادو کش پول دریافت کرده‌اند را مشخص کرده است.

تورنادو کش، یک سرویس میکسینگ حریم خصوصی و تراکنش روی اتریوم، در روزهای اخیر پس از تحریم این پروتکل توسط وزارت خزانه داری ایالات متحده، در کانون توجه قرار گرفته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

با این حال، این صرافی تصریح کرد که به اشتباه چندین حساب را مسدود کرده است که باید باز شود.

dYdX خاطرنشان کرد که این کاربران مستقیماً با تورنادو کش در ارتباط نبوده‌اند و ممکن است از مبدأ آن وجوهی که برای آن‌ها منتقل شده است اطلاع نداشته باشند.

dYdX افزود: «ما در محدوده سیاست‌های انطباق خود، تنظیماتی را انجام داده‌ایم که برخی حساب‌ها را باز کرده است و به تلاش‌های خود برای محدود کردن تعداد و پیگیری این موضوع ادامه خواهیم داد. »

به دلیل نیازهای انطباقی، صرافی‌هایی مانند dYdX ممکن است از انجام معامله با کاربرانی که سعی می‌کنند دارایی‌ها را از حساب‌های مرتبط با تورنادو کش به پلتفرم‌های خود بیاورند، خودداری کنند.

با این حال، صرافی‌ها تنها نوع شرکت‌های رمزارزی نیستند که در پاسخ به تحریم تورنادو اقدام کردند. در واقع، در رابطه با این توسعه، پیامدهای گسترده‌تری در این بخش دیده می‌شود.

به عنوان مثال، Alchemy، ارائه‌دهنده زیرساخت اتریوم، کاربران تورنادو کش را از دسترسی به نودهای خود منع کرد.

در مثالی دیگر، گیت هاب (GitHub) حساب‌های مشارکت‌کنندگان تورنادو را حذف کرد و تمامی بایگانی نرم‌افزار آن‌ها را از پلتفرم خود پاک کرد.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: The Block

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×