» آرشیو اخبار » روند قوی تر انباشت کاردانو نسبت به سایر رمزارز ها
روند انباشت قوی تر برای کاردانو نسبت به سایر رمزارز های برتر

روند قوی تر انباشت کاردانو نسبت به سایر رمزارز ها

6 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاربران در صرافی کوین بیس بیش از ۱۲۵ روز میانگین زمان هولد کاردانو (ADA) را دارند که ازسایر دارایی‌های رمزارز برتر روی این پلتفرم بیشتر است، چرا که آن‌ها در بحبوحه بازارهای نزولی به هولد این رمزارز ادامه داده‌اند.

طبق داده‌های نشان‌داده‌شده در صفحات قیمت کوین بیس، ADA دارای زمان هولد متوسط ۱۵۳ روزه است؛ به این معنی که کاربران این رمزارز در این پلتفرم دارایی‌های خود را قبل از این که «آن را بفروشند یا به حساب یا آدرس دیگری بفرستند» برای مدت زمان طولانی نگه می‌دارند.

در مقایسه با ADA داده‌های این پلتفرم نشان می‌دهد که کاربرانی که روی بیت‌ کوین (BTC) سرمایه‌گذاری می‌کنند زمان هولد متوسط ۱۳۰ روزه دارند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در حالی که کاربرانی که در اتریوم (ETH) سرمایه‌گذاری می‌کنند زمان هولد متوسط ۱۰۵ روزه دارند و کسانی که در سولانا (SOL) سرمایه گذاری می کنند مدت زمان هولد متوسط ۱۰۰ روزه دارند.

بر اساس این صرافی ارزهای دیجیتال زمان هولد طولانی “نشانه‌ای از روند انباشت” است، در حالی که زمان هولد کوتاه “نشان دهنده افزایش حرکت توکن‌ها است.”

شایان ذکر است که کوین بیس در ماه مارس (اسفند) استیکینگ کاردانو را در حالی که سود سرمایه گذاری آن در آن زمان حدود ۳.۷۵ درصد بود، راه‌اندازی کرد.

داده‌های این صرافی ارزهای دیجیتال همچنین نشان می‌دهد که از میان کاربران آن که کاردانو را معامله می‌کنند، ۹۳ درصد خریدار هستند و تنها ۷ درصد دارایی‌های هولد شده خود را می‌فروشند.

به گزارش کریپتو گلوب (Cryptoglobe) کاردانو اخیراً به یکی از ۱۰ دارایی برتر نهنگ‌ها در زنجیره BNB (که قبلاً به عنوان بایننس اسمارت چین شناخته می‌شد) تبدیل شده است، زیرا سرمایه گذاران قبل از هارد فورک مورد انتظار وسیل (Vasil) روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردند.

هارد فورک وسیل یک ارتقاء بزرگ است که شامل چهار طرح پیشنهادی پیشرفت کاردانو (CIP) می‌شود.

چارلز هاسکیسون خالق کاردانو گفته است که این هارد فورک “پیشرفت چشمگیری در عملکرد ” را ارائه می‌دهد.

در اوایل این ماه گروهی از کارشناسان صنعت ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کردند که قیمت کاردانو تا سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۳ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۶.۵۳ دلار خواهد رسید؛ اگرچه کارشناسان معتقدند تا پایان سال این ارز دیجیتال تنها به قیمت ۰.۶۳ دلار معامله می‌شود.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×