» آرشیو اخبار » اعلام حمایت کوین بیس از نست (NEST)
اعلام حمایت کوین بیس از نست (NEST)

اعلام حمایت کوین بیس از نست (NEST)

5 مرداد 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، غول رمزارز ایالات متحده، کوین بیس، اعلام کرد که از نست (NEST) -اوراکل غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم  (ETH)- پشتیبانی می‌کند.

کوین بیس در اعلانیه‌ی جدید خود گفت به محض این که شرایط نقدینگی فراهم شود، نست پروتکل (Nest) را اضافه خواهد کرد.

« در صورت برآورده شدن شرایط نقدینگی، معاملات در ساعت ۹ صبح به وقت اقیانوس آرام یا بعد از آن در روز ۲۶ جولای ۲۰۲۲ (۴ مرداد ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به محض این که عرضه کافی از این دارایی ایجاد شد، معاملات در جفت‌های معاملاتی NEST-USD و NEST-USDT ما به صورت مرحله‌ای راه‌اندازی می‌شود.

پشتیبانی از نست ممکن است در برخی حوزه‌های قضایی پشتیبانی شده محدود شود.»

اعلام حمایت کوین بیس از نست (NEST) در پی توقف بازار

کوین بیس NEST را به پلتفرم خود تحت برچسب آزمایشی اضافه می‌کند که برای ارزهای دیجیتالی است «که یا در پلتفرم [کوین بیس] جدید هستند

یا حجم معاملات نسبتاً پایینی در مقایسه با بازار گسترده‌تر رمزارزها دارند.»

ویژگی‌های Nest

نست پروتکل، Nest، که رقیب چینلینک (LINK) می‌باشد، یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز مبتنی بر توکن ERC-20 است که توسط شبکه اتریوم صادر شده است.

این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات قیمت دارایی‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) مانند استیبل کوین ها و فیوچرز را دریافت کنند و توسط توکن NEST تامین می‌شود.

نست پروتکل از این نظر منحصر به فرد است که توکن‌های Nest از قبل صادر نمی‌شوند و فقط می‌توانند از طریق «ماینیگ کوتیشن-quotation mining» به دست آیند و پروتکل به‌ جای آپلود داده‌های خارجی، اطلاعات را مستقیماً به صورت آنچین جمع‌آوری می‌کند.

بر اساس وایت پیپر این پروژه:

«از آنجایی که قیمت به صورت آنچین تأیید می‌شود، نست یک اکوسیستم باز و شفاف برای همه فراهم کرده است.

باز بودن یکی از مهم‌ترین نکات است: هر کسی می‌تواند یک جریان اطلاعات قیمت را راه اندازی کند و ارائه دهندگان قیمت را ترغیب کند تا هر نوع توکنی را ایجاد کنند.

به عنوان مثال یک پروژه می‌تواند جفت قیمتی توکن خود را به USDT تنظیم کند و با پاداش دادن به آن‌ها با این توکن دیگران را برای ارائه اطلاعات قیمت ترغیب کند.

این به هر پروژه‌ای کمک می‌کند تا تعداد تولیدکنندگان در اکوسیستم خود را افزایش دهد.»

نست در زمان نگارش این متن با قیمت ۰.۰۳۳ دلار معامله می‌شود و علیرغم اعلام این بیانیه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۵ درصد کاهش داشته است.

مترجم: سروش محمدی

منبع: –The Daily Hodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×