» آرشیو اخبار » سرمایه گذاری 138 میلیون دلاری نهنگ های کاردانو در دوران انباشت متوسط
سرمایه گذاری ۱۳۸ میلیون دلاری توسط نهنگ های کاردانو در زمان انباشتگی متوسط

سرمایه گذاری 138 میلیون دلاری نهنگ های کاردانو در دوران انباشت متوسط

18 مرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هولدر‌های بزرگ کاردانو حدود ۱۳۸ میلیون دلار رمزارز را در مدت زمان کمی انباشت کرده‌اند. این دوره کوتاه “انباشت متوسط” نامیده شده است و اگر در بقیه ماه ادامه یابد، شرایط “می‌تواند جالب شود.”

بر اساس داده‌های به اشتراک ‌گذاشته‌شده توسط شرکت محبوب تجزیه ‌و تحلیل‌های آنچین سانتیمنت (Santiment) نهنگ‌های کاردانو پس از کاهش قیمت در اواسط ژوئن اقدام به انباشت سرمایه در نزدیکی بالاترین قیمت محلی کردند و این کار را تنها در ۸ روز انجام دادند که نشان می‌دهد اشتهای آنها برای ADA نسبتاً زیاد است.

سرمایه گذاری ۱۳۸ میلیون دلاری توسط نهنگ های کاردانو در زمان انباشتگی متوسط

تبلیغات جام جهانی قطر

داده‌های سانتیمنت همچنین نشان می‌دهد که پس از انباشت گفته شده، هولدرهای نهنگ کاردانو یعنی کسانی که بین ۱۰ هزار تا ۱۰ میلیون دلار آمریکا کوین دارند در حال حاضر مجموعاً ۰.۴۶ درصد از سرمایه در گردش این رمزارز را در اختیار دارند.

داده‌های سانتیمنت در زمانی جمع‌آوری شده‌اند که اینفلوئنسر های محبوب ADA نشان می‌دهند اگر اداره غیرمتمرکز در شبکه این رمزارز در دوران نوسانات شدید (Voltaire era) عملی شود، کاردانو می‌تواند از هر چیزی که پیش از این در رمزارزها دیده‌اید بزرگتر شود.

بر اساس نقشه راه این پروژه، دوران نوسانات شدید ADA «تکه‌های نهایی که برای تبدیل شدن این شبکه به یک سیستم خودپایدار لازم دارد را فراهم می‌کند».

این دوران با معرفی سیستم رأی گیری و خزانه داری همراه خواهد شد که به کاربران شبکه این اجازه را خواهد داد تا کاردانوهای خود را استیک کنند و از حق رأی برای تأثیرگذاری بر توسعه آینده این شبکه استفاده کنند.

طبق مستندات کاردانو، برای اینکه این شبکه واقعاً غیرمتمرکز شود «نه تنها به زیرساخت توزیع‌شده‌ای که در دوران شلی (Shelley era) معرفی شد بلکه به ظرفیتی برای نگهداری و بهبود در طول زمان با روشی غیرمتمرکز نیز نیاز دارد

مترجم: سروش محمدی

منبع: Cryptoglobe

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×