» آرشیو اخبار » چانگ پنگ ژائو قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد
چانگ پنگ ژائو قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد

چانگ پنگ ژائو قصد فروش ارزهای دیجیتال خود را ندارد

15 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با وجود افت شدید بازار ارزهای دیجیتال، چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل صرافی بایننس، همچنان رمزارزهای خود را هولد می‌کند.

در توییت اخیر خود، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) فاش کرده است که هیچ بیت کوین (BTC) یا بایننس کوینی (BNB) را نفروخته است تا اعتقاد قوی خود به این بازار را نشان دهد.

طبق داده‌های کوین گکو، این دو ارز دیجیتال در حال حاضر به ترتیب 70.85 و 65.86 درصد از اوج قیمتی خود پایین‌تر هستند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس در سال 2021، ژائو ادعا کرد که پس از فروش خانه خود در سال 2014 بیت کوین خریده است. قیمت بیت کوین مدت کوتاهی پس از خرید او از 600 دلار به 200 دلار کاهش یافت، اما او در آن زمان کوین‌های خود را نفروخت. با وجود این واقعیت که بزرگ‌ ترین ارز دیجیتال چندین دوره رونق و رکود را پشت سر گذاشته است، مدیر عامل بایننس بیشتر ذخیره اولیه بیت کوین خود را حفظ کرده است.

چانگ پنگ ژائو همچنین گفت که بیشتر دارایی وی در آن زمان شامل بایننس کوین، توکن اصلی برترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، می‌شد. جدای از آن، او یکی از سهامداران اصلی این صرافی است.

بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ، ژائو 18.7 میلیارد دلار دارایی دارد که او را هفتاد و هفتمین فرد ثروتمند روی کره زمین می‌کند. دارایی خالص او به دلیل وضعیت وخیم بازار ارزهای دیجیتال، 77 میلیارد دلار کاهش یافته است.

با این حال، افت بازار تاثیری بر ثروتمندترین کارآفرین ارزهای دیجیتال نداشته است. ماه گذشته، ژائو پیش‌بینی کرد که بیت ‌کوین ممکن است «در چند ماه یا چند سال» سطح 70 هزار دلار را بازیابی کند.

ژائو همچنین پیش‌بینی کرد که مایکل سیلر، مدیر عامل مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، که شرکتش در حال حاضر به دلیل کاهش قیمت بیت‌ کوین ضررهای زیادی را متحمل شده است، در نهایت پیروز خواهد شد.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: U.Today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×