» ارز دیجیتال » توییت مدیرعامل بایننس درباره گابلین مود و رشد 118 درصدی این رمزارز
گابلین

توییت مدیرعامل بایننس درباره گابلین مود و رشد 118 درصدی این رمزارز

15 آذر 1401 3

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، در توییت اخیر خود در تاریخ 6 دسامبر، با اشاره به گابلین مود موجب شد تا این رمزارز تنها در 35 دقیقه با رشدی 118 درصدی مواجه شود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، «چانگ پنگ ژائو»، مدیر عامل بایننس در توییت اخیر خود در تاریخ 6 دسامبر با اشاره به «گابلین مود» (Goblin Mode) موجب شد تا این رمزارز تنها در 35 دقیقه با رشدی 118 درصدی مواجه شود. با اینکه بازار ارزهای دیجیتال در یک روند نزولی قرار گرفته، پروژه‌ای به نام گابلین تاون اخیرا در حوزه NFT سر و صدای زیادی به پا کرده است. گابلین شامل NFT های عجیب غریبی است که با وجود مدت زمان کوتاهی که ایجاد شده اند، افزایش قیمت بسیار زیادی را در بازار نزولی کریپتو تجربه کرده است.

اثر توییت مدیرعامل بایننس بر روی گابلین کوین

پس از این توییت، رمزارز گابلین تاون مبتنی بر NFT که در زنجیره هوشمند بایننس اجرا می شود، در عرض 35 دقیقه 118 درصد افزایش یافت. به گونه ای که در ساعت 2:05 صبح به وقت جهانی قیمت گابلین 0.0000000001062 دلار و در ساعت 2:40 قیمت آن معادل 0.0000000001255 دلار بود. قابل ذکر است، طبق داده‌ های کوین مارکت کپ، قیمت زنده گابلین 1.12 دلار تا 9 دلار آمریکا با حجم معاملات 24 ساعته 4235.62 دلار است. در 24 ساعت گذشته، گابلین 2.18 درصد افزایش یافته است. حداکثر عرضه 100,000,000,000,000 گابلین کوین وجود دارد و عرضه در گردشی برای این رمزارز وجود ندارد.

گابلین نمودار

تبلیغات جام جهانی قطر

قابل ذکر است که گابلین کوین پلتفرم IDO بازی مبتنی بر NFT در زنجیره هوشمند بایننس است. گابلین کوین به توسعه دهندگان بازی اجازه می دهد تا با پیش فروش دارایی های منحصر به فرد درون بازی در قالب NFT، پول جمع آوری کنند. GOBLIN Coin GameFi Labs یک انکوباتور بازی مستقل در عصر WEB3.0 است. این سیستم کامل طراحی بازی «گیم فای» (GameFi)و پشتیبانی فنی را برای توسعه دهندگان بازی فراهم می کند تا به توسعه دهندگان بازی کمک کند توسعه بازی بلاکچین را آسان تر به پایان برسانند.

GOBLIN در تعدادی از صرافی‌های رمزارزی فهرست شده است، برخلاف دیگر ارزهای دیجیتال اصلی، نمی‌توان آن را مستقیماً با پول فیات خریداری کرد. با این حال، شما همچنان می توانید به راحتی این رمزارز را ابتدا با خرید USDT از هر صرافی فیات به کریپتو خریداری کنید و سپس به صرافی که پیشنهاد داد و سند این رمزارز را ارائه می دهد، انتقال دهید.

گابلین مود (Goblin Mode) چیست؟

گابلین مود به عنوان رفتار خودخواهانه یا حریصانه بدون عذرخواهی اطلاق می شود و معمولا رفتاری است که هنجارها یا انتظارات اجتماعی را رد می کند. «حالت گابلین» که برای اولین بار در سال 2009 در توییتر مشاهده شد، در سال 2022 زمانی که مردم در سراسر جهان با عدم اطمینان از قرنطینه های اجباری اعمال شده به دلیل همه گیری کووید-19 به اعتراض برخاستند، مجددا مورد توجه قرار گرفت. با این حال، این اولین باری است که این عبارت با رای عمومی، از فهرستی از سه فینالیست انتخاب شده توسط فرهنگ‌نویسان زبان آکسفورد انتخاب می‌شود. تیمی از انتشارات دانشگاه آکسفورد، «متاورس» را به عنوان کلمه سال 2022 انتخاب کرده است و نایب قهرمان این عرصه کلمه « Goblin Mode» است. علیرغم اینکه این کلمه نسبتا ناشناخته بود، گابلین مود برنده مشخصی بود و 93 درصد از بیش از 340,000 رای را به خود اختصاص داد.

شایان ذکر است که در اطلاعیه 4 دسامبر، تیم انتشارات  آکسفورد گفت که اصطلاح ویروسی گابلین مود توانسته متاورس و میلیون‌ ها کلمه دیگر را شکست داده و به کلمه سال این تیم برای سال 2022 تبدیل شود. بر اساس یک مطالعه آکسفورد، به دلیل تغییر نام تجاری فیس‌بوک به متا در اکتبر 2021، استفاده از اصطلاح متاورس در مجموعه آکسفورد تقریبا چهار برابر شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستتر: تارا هدایتی

منبع: coingape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×