» آرشیو اخبار » قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار می‌رسد
قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار می‌رسد

قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار می‌رسد

21 تیر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چند روز گذشته تا حدودی برای سرمایه ‌گذاران عالی بوده است، زیرا علی‌رغم زمستان طولانی، ارزش تقریباً تمام 100 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار افزایش یافت و قیمت بیت کوین نیز نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داد.

با این حال، بر اساس یک نظرسنجی جدید، اکثر سرمایه گذاران وال استریت بر این باورند که قیمت بیت کوین در آستانه سقوط بیشتر از سطوح کنونی به کمتر از 10 هزار دلار است.

سرمایه گذاران قیمت بیت کوین را 10 هزار دلار پیش بینی کرده‌اند

بیت کوین می‌تواند برای یک اصلاح شدیدتر آماده شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

بر اساس آخرین نظرسنجی MLIV Pulse بلومبرگ، 60 درصد از 950 سرمایه‌ گذار انتظار دارند که بیت ‌کوین حدود 45 درصد دیگر افت کند و به 10 هزار دلار برسد. اما 40 درصد باقی مانده فکر می‌کنند که بیت کوین می‌تواند به زودی به سطح حمایت روانی مهم 30 هزار دلار بازگردد.

عملکرد قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر در میان افزایش عدم اطمینان در اقتصاد کلان، مانند سهام‌های سنتی بوده است.

از زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده متعهد شد نرخ های بهره را افزایش دهد و اقدامات انقباضی کمی را برای مهار تورم سرسام آور اعمال کند، بازارهای جهانی و رمزارز با فشار فروش بالایی مواجه شدند.

بیت کوین تا به حال از اوج تاریخی خود در قیمت 69 هزار و 44 دلار حدود 70 درصد افت کرده است.

جرد مادفس از Tribe Capital خاطرنشان کرد که «در حال حاضر ترسیدن بسیار طبیعی است، نه تنها در مورد رمزارزها بلکه به طور کلی در مورد جهان»، و اضافه کرد که انتظارات برای یک اصلاح دیگر در بیت کوین منعکس کننده «ترس ذاتی مردم در بازار» است.

28 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی MLIV Pulse نسبت به آینده ارزهای دیجیتال ابراز اطمینان کردند، در حالی که حداقل 20 درصد گفتند آن‌ها زباله‌های بی ارزشی هستند.

اتفاقات بدتری در راه است

اگر نتایج نظرسنجی به واقعیت تبدیل شود، بیت کوین ممکن است در آستانه یک بحران دیگر باشد.

اسکات ماینرد، مدیر ارشد سرمایه گذاری جهانی در Guggenheim Partners نیز همین نظر را دارد. ماینرد قبلاً پیش‌بینی کرده بود که بیت ‌کوین قبل از رسیدن به کف قیمتی، به هشت هزار دلار خواهد رسید.

با این حال، این که بیت کوین بتواند سطوح فعلی را حفظ کند یا خیر، احتمالاً جهت بعدی آن را تعیین خواهد کرد، زیرا رشد بازارهای جهانی فرصتی برای ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند تا برخی از ضررهای ماه‌های اخیر را جبران کنند.

اگرچه در حال حاضر به نظر می‌رسد که شانس با گاوها نباشد، اما سرمایه گذاران زیرک نسبت به چشم انداز بهبود کامل در کوتاه مدت خوش بین هستند.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: ZyCrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×