» آرشیو اخبار » کارگزاری ویجر در تلاش برای فرار از ورشکستگی

کارگزاری ویجر در تلاش برای فرار از ورشکستگی

20 تیر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز،در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در نوسان است و شاخص های تکنیکال بازار اوضاع مساعدی را نشان نمی دهد، کارگزار برجسته ارزهای دیجیتال،ویجر دیجیتال (Voyager Digital)، در هفته گذشته درخواست حمایت از ورشکستگی خود را به مراجع مربوط دولت فدرال آمریکا ارائه کرد.

این شرکت، مدعی است که دارایی هایش چیزی کمتر از 10 میلیارد دلار است و دو شرکت وابسته به آن نیز به دنبال این شرکت برای فرآیند حمایت از ورشکستگی اقدام کردند.

مستندات ویجر دیجیتال (Voyager Digital) برای ورشکستگی

تبلیغات جام جهانی قطر

کارگزاری ویجردیجیتال در پرونده ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تشکیل داده است مدعی شده که حدود 75 میلیون دلار به پژوهش موسوم به ” Sam Bankman-Fried’s Alameda ” بدهکار است و نزدیک به 1 میلیون دلار نیز به گوگل بدهی دارد البته این شرکت بدهی خود به سایر مجموعه ها رو افشا نکرده است.

پلتفرم مذکور با شعار توانمند سازی سرمایه گذاران از طریق دسترسی آسان به معامله گری رمزارزها، سرعت و سادگی در مدیریت نقدینگی و همچنین شفافیت تراکنش های مالی شکل گرفت.

یکی دیگر از صندوق های قدرتمند ارزهای دیجیتال که Three Arrows Capital نام دارد و وابسته به ویجردیجیتال است  با حدود 10 میلیارد دلار سرمایه اولیه در ماه جاری اعلام ورشکستگی کرد، طبق اسناد ارائه شده شرکت مادر ویجردیجیتال به صندوق وابسته خود حدود 600 میلیون دلار  بدهکار است.

چندین شرکت دیگر که 3AC (Three Arrows Capital) به آنها بدهکار است از جمله BlockFi پس از اعلام ورشکستگی این صندوق خود با خطر ورشکستگی روبه رو شدند. در نهایت شرکتی با نام FTX  با خرید این مجوعه در حال ورشکستگی با قیمت 250 میلیون دلار اعلام آمادگی کرد.

ویجردیجیتال طی بیاینه ای رسمی در یک نشست مطبوعاتی اعلام کرد که به صورت فعالانه از تمام راه حل های موجود برای بازیابی خود و شرکت های تابعه ی خود از جمله راهکار های قانونی تحت نظارت دادگاه های ایالات متحده و بریتانیا استقبال میکند.

در نتیجه انتشار این خبر و اعلام ورشکستگی ارزش سهام و توکن ویجر به پایین ترین سطح سقوط کرد.

به گفته Stephen Ehrlich، مدیر اجرایی ویجردیجیتال، تشکیل پرونده ورشکستگی این شرکت بهترین راه برای محافظت از دارایی های آن و به حداکثر رساندن ارزش مشتریانش و جلوگیری از ضرر های بیشتر بود.

منبع : crypto.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×