» آرشیو اخبار » اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد
اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد

اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد

16 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت اتریوم کلاسیک (ETC) در تاریخ 5 سپتامبر (14 شهریور) به دلیل گزارش‌های مثبت پیاپی در مورد پذیرش آن در میان ماینرها افزایش یافت.

استخر برتر استخراج از اتریوم کلاسیک پشتیبانی می‌کند

در نمودار روزانه، قیمت ETC با 14.5 درصد افزایش به نزدیک به 37.25 دلار به ازای هر توکن رسید. دستاوردهای عظیم این دارایی چند روز پس از آن به دست آمد که BTC.com، یک کاوشگر بلاکچین و استخر ماینینگ رمزارز، یک استخر تخصصی کلاسیک اتریوم را بدون کارمزد به مدت سه ماه راه اندازی کرد.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد

این اعلامیه پس از به‌روزرسانی مرج اتریوم ظاهر شد که پروتکل اثبات کار (PoW) انرژی‌بر اتریوم را به یک جایگزین مقرون به صرفه و مقیاس‌پذیر یعنی اثبات سهام (PoS) تغییر می‌دهد.

اما تغییر مکانیسم اجماع به PoS، کاربری ماینرهای PoW اتریوم را از بین می‌برد. از سوی دیگر نسخه اصلی اتریوم که هنوز از PoW استفاده می‌کندیعنی اتریوم کلاسیک می‌تواند به پناهگاهی برای ماینرهایی که تحت تأثیر مرج قرار گرفته‌اند تبدیل شود.

این شبکه در حال حاضر به طور انبوه ماینرهای PoW را جذب می‌کند. این اطلاعات توسط هش ریت این شبکه تأیید شده است. نرخ هش این شبکه در 4 سپتامبر (13 شهریور) به رکورد 41.81 تراهش در ثانیه (TH/s) رسید. برای افرادی که اطلاع ندارند، هش ریت قدرت کل محاسباتی مورد استفاده برای استخراج و پردازش تراکنش‌ها در بلاک چین‌هایی است که از PoW استفاده می‌کنند.

 

اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد

این انتقال به مرج در ماه‌های اخیر به رشد باورنکردنی ETC کمک کرده است. این ارز از اواسط ژوئن (خرداد) 200 درصد افزایش یافته است.

 

قیمت ETC ممکن است 60 درصد دیگر افزایش یابد

از منظر تکنیکال، اتریوم کلاسیک آماده است تا در ماه سپتامبر (شهریور) حدود 60 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

قابل ذکر است که قیمت ETC در هفته‌های اخیر یک الگوی پرچم صعودی را تشکیل داده است. پرچم‌های صعودی زمانی ظاهر می‌شوند که قیمت پس از یک روند صعودی قوی کاهش یابد. در همین حال روند اولیه پس از شکست قیمت، در جهت روند قبلی خود مسیرش را ادامه می‌دهد.

از 5 سپتامبر (14 شهریور)، ETC خط روند بالای پرچم صعودی خود را برای یک حرکت در جهت شکست احتمالی قیمت آزمایش کرد. فرض کنید این دارایی این کار را انجام دهد. در این صورت احتمال افزایش بیشتر قیمت آن وجود خواهد داشت. همچنین، به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، همانطور که در زیر نشان داده شده است، قیمت می‌تواند به اندازه طول روند صعودی قبلی افزایش یابد.

 

اتریوم کلاسیک در رالی صعودی 12 درصدی قرار دارد

 

به عبارت دیگر، هدف سود الگوی پرچم ETC حدود 58.50 دلار است که تقریباً 60 درصد بیشتر از قیمت این ارز در 5 سپتامبر است.

در مقابل، یک شکست قیمت در زیر خط روند پایین پرچم صعودی خطر بی‌اعتبار کردن سناریو صعودی توضیح داده شده در بالا را دارد.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×