» آرشیو اخبار »  بلفورت: در سال 2017 در مورد بیت کوین اشتباه کردم
 بلفورت: در سال 2017 در مورد بیت کوین اشتباه کردم

 بلفورت: در سال 2017 در مورد بیت کوین اشتباه کردم

7 شهریور 1401 7

به گزارش گذارنیوز، در 27 آگوست جردن بلفورت، مردی که الهام‌بخش فیلم موفق The Wolf of Street بود، در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس (Yahoo Finance) گفت که وقتی ادعا می‌کند قیمت بیت‌کوین به صفر می‌رسد اشتباه کرده است.

همانطور که بلفورت عنوان کرده است، وقتی در سال 2017 این ادعا را مطرح کرد، “از ارزهای دیجیتال متنفر بود”. زیرا بازار توسط کلاهبرداری‌ها احاطه شده بود. این دیدگاه به آرامی در طول سال‌ها تغییر کرده است. اما همچنان یکی از آثار نامطلوب تمرکززدایی همین عدم اطمینان گروهی از کاربران و سرمایه گذاران است.

“در آن زمان واقعاً از رمزارز متنفر بودم. حالا هم پای همه چیزهایی که در سال 2017 درباره رمزارز گفتم می‌ایستم به جز یک چیز. در مورد صفر شدن ارزش بیت‌کوین اشتباه می‌کردم. اما به اندازه کافی دقیق نگاه نکردم. زیرا فقط گفتم این یک کلاهبرداری است. در آن زمان اینطور به نظر می‌رسید.”

تبلیغات جام جهانی قطر

 بلفورت: در سال 2017 در مورد بیت کوین اشتباه کردم

بیت کوین ثابت کرده است که کلاهبرداری نیست

بلفورت که خود را مشتاق فضای توئیتری NFT معرفی می‌کند خاطرنشان کرد که نظرش در مورد بیت کوین زمانی که ارزش آن سقوط کرد و به سه هزار دلار کاهش یافت تغییر کرد. در زمان سقوط شدید قیمت در سال 2018، قیمت بیت کوین آن طور که این میلیاردر انتظار داشت به صفر نرسید. یعنی مانند Terra (LUNA) به یکباره سقوط نکرد. بنابراین او شروع به بررسی دقیق پروژه کرد.

 

” چیزی که نظر من را به آرامی اما با قاطعیت برگرداند، این بود که وقتی قیمت آن سقوط کرد و به سه هزار دلار کاهش یافت، انگار هنوز مثل یک بازار چند میلیارد دلاری بود. من اینطور برخورد می‌کنم که وقتی همه چیز خراب میشود یک لحظه صبر می‌کنم. زمانی که آن اتفاق برای luna terra و UST افتاد نیز همینطور بودم. این اولین چیزی بود که باعث شد به دقت به آن نگاه کنم. “

 

همچنین در آن زمان، بلفورت نگران بود که مقررات ایالات متحده می‌تواند پذیرش بیت کوین را دچار اختلال کند. دقیقا همانطور که چین تلاش کرده است انجام دهد. با این حال، برخلاف چین، چندین سناتور و فرماندار در ایالات متحده طرفدار بیت کوین بوده و در تلاش هستند تا مطمئن شوند مقررات، مسیر پذیرش آن را کند نمی‌کند.

 بلفورت: در سال 2017 در مورد بیت کوین اشتباه کردم

جردن بلفورت بیت کوین را یک سرمایه گذاری بلند مدت می‌داند

بلفورت می‌گوید مردم اگر انتظار دارند سرمایه گذاری خود را در 12 یا 24 ماه محقق کنند، نباید در بیت کوین سرمایه گذاری کنند. در حالت ایده آل، آنها باید افق دید حدود 4 تا 5 ساله داشته باشند. در این بازه زمانی، او از اینکه آنها کسب درآمد نکردند، تعجب می‌کرد. زیرا اعتقاد داشت زیربنای بیت کوین قوی است.

 

“در مقطعی از زمان بلوغ کافی در جامعه اطراف بیت‌کوین وجود خواهد داشت که در آن بیت‌کوین بیشتر شبیه یک ذخیره‌کننده ارزش باشد و کمتر شبیه یک سهام در حال رشد معامله ‌شود.”

 

بلفورت خاطرنشان کرد که مقرراتی برای بهبود اکوسیستم ارزهای دیجیتال مورد نیاز است. زیرا با وجود اینکه کلاهبرداری‌های زیادی در بازارهای سنتی وجود دارد، نسبت به حوزه رمزارزها این کلاهبرداری‌ها کمرنگ می‌شوند.

یک فرد متوسط ​​با دانش کمی می‌تواند در بازار سهام معامله کند و سود مناسبی کسب کند. در مقابل، در بازار رمزارزها، “مردم سلاخی می‌شوند”. این چیزی است که در صورت وجود مقررات مناسب می‌تواند تغییر کند.

در مورد ارزهای رمزنگاری شده‌ای که بلفورت می‌پسندد، سرمایه دار بزرگ وال استریت به صراحت گفت که فقط به بیت کوین و اتریوم اعتماد دارد و هر سرمایه گذاری دیگری که در ارزهای دیگر انجام دهد، برای گمانه زنی یا قمار با دوستانش خواهد بود. همانطور که خودش می‌گوید، این یک جریان است. این جریان مستلزم آن است که مردم بتوانند همه چیز خود را از دست بدهند تا این مسیر طی شود.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: Cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×