» ارز دیجیتال » کارگزاری اوآندا نیویورک خدمات معاملات رمزارزی را راه اندازی کرد
اوآندا

کارگزاری اوآندا نیویورک خدمات معاملات رمزارزی را راه اندازی کرد

30 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، خدمات معاملاتی چند دارایی مستقر در نیویورک اوآندا (Oanda)، یک سرویس ترید رمزارزی جدید در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این مورد که جدیدترین افزوده می‌باشد، با مشارکت شرکت ارائه‌دهنده زیرساخت بلاکچین قانونگذاری شده پاگسوز تراست (Paxos Trust) طراحی و ایجاد شده است تا به سرمایه‌گذاران امکان دسترسی آسان به رمزارزها در کنار پورتفولیوهای فارکس موجود خود را در یک محیط امن بدهد.

این کارگزار گفت که این همکاری به سرمایه گذاران مستقر در ایالات متحده امکان می‌دهد تا رمزارزها را در صرافی ایتبیت (itBit) از طریق پلتفرم تلفن همراه اوآندا معامله کنند. سرمایه‌گذاران می‌توانند حساب‌های معاملاتی باز کرده و سرمایه‌گذاری کنند و همچنین به رمزارزهای اصلی مانند بیت‌کوین و اتر دسترسی داشته باشند. طبق گفته اوآندا، کاربران از سابقه طولانی این شرکت در بازارهای فارکس و مشتقات سود خواهند برد.

اوآندا

تبلیغات جام جهانی قطر

پاگسوز یک ارائه‌دهنده زیرساخت بلاکچین است که از فناوری برای توکن‌سازی، ترید و تسویه دارایی‌ها استفاده می‌کند. پاگسوز راه‌حل‌های بلاکچین سازمانی را برای شرکت هایی مانند پی پال (PayPal)، اینترکتیو بروکرز (Interactive Brokers)، متا (Meta)، مسترکارت (Mastercard)، مرکادو لیبره (MercadoLibre)، نوبانک (Nubank)، بانک آمریکا (Bank of America)، کردیت سوئیس (Credit Suisse) و سوسیته جنرال (Societe Generale) می‌سازد.

گاوین بامبری (Gavin Bambury)، مدیر اجرایی اوآندا، گفت که مشارکت با پاگسوز این امکان را می‌دهد که بتواند پیشنهادات رمزارزی خود را افزایش دهد. جسیکا بستد (Jessica Bestead)، مدیر اوآندا گفت که تصمیم برای ارائه خدمات معاملات رمزارز در پاسخ به نیاز معامله‌گران فعال بوده است، که نشانه‌ای از آن است که شرکت‌کنندگان بیشتری در بازار به دنبال قرار گرفتن در حیطه دارایی‌های دیجیتال هستند.

اوآندا که در سال 1996 تأسیس شد، ادعا می‌کند که اولین شرکتی است که داده‌های نرخ ارز را به صورت رایگان در اینترنت به اشتراک می‌گذارد و یک پلتفرم معاملاتی فارکس را راه اندازی کرد که پنج سال بعد به پیشروی توسعه ترید ارز مبتنی بر وب کمک کرد.

در سال‌های اخیر، پلتفرم‌هایی که ترید ارز خارجی و سایر دارایی‌های سنتی را ارائه می‌دهند، خدمات خود را به کریپتو گسترش داده‌اند. همانطور که توسط کوین تلگراف گزارش شده است، پلتفرم معاملاتی بزرگ ایالات متحده، اینترکتیو بروکرز، در اواسط سال 2021 وارد بازار کریپتو شد تا از تقاضای رو به رشد این حیطه استفاده کند. کارگزاران سابق فارکس از گروه مالی جفریز (Jeffries) نیز یک صرافی جدید ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاران نهادی راه اندازی کردند.

مترجم:‌ مهدی گچلو
منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×