» آرشیو اخبار » ورود برند لوکس رولکس به دنیای متاورس
رولکس و متاورس

ورود برند لوکس رولکس به دنیای متاورس

17 آبان 1401 5

برند لوکس رولکس، به تازگی از طرح‌ها و برنامه‌های جدید خود برای ورود به متاورس با استفاده از NFTها، بازارهای NFT، و رسانه‌های دارای پشتوانه NFT رونمایی کرده است

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هیاهوی ترکیب دنیای واقعی و مجازی از طریق توکن‌های غیرمثلی (NFT) در نهایت دنیای مد را تسخیر کرد. رولکس (Rolex) جدیدترین برند در دنیای مد است که برای ثبت نام تجاری خود در متاورس اقدام نموده است.

رولکس در متاورس

با توجه به توییتی که مایکل کُندودیس (Michael Kondoudis)، وکیل ثبت اختراع در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO)، روز هفتم نوامبر (16 آبان)، منتشر کرد، این برند سازنده ساعت‌های لوکس، در پرونده‌ای که روز 31 اکتبر (9 آبان) تشکیل داده است، از طرح‌ها و برنامه‌های جدید خود در راستای ورود به متاورس با استفاده از NFTها، بازارهای NFT، رسانه‌های دارای پشتوانه NFT، کلیدهای کریپتو، حراج کالاهای مجازی و موارد دیگر رونمایی کرده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

سازنده ساعت‌های لوکس رولکس یک درخواست برای ثبت علامت تجاری خود در متاورس تنظیم کرده و مدعی است که برنامه‌هایی برای کارهای زیر دارد:

⌚️ NFTها، رسانه‌های دارای پشتوانه NFT و بازارهای NFT

⌚️ تراکنش‌ها و کلیدهای کریپتو

⌚️ حراج کالاهای مجازی

⌚️ صرافی مجازی رمزارز + انتقال

بر اساس این گزارش، این اپلیکیشن، بخشی از برنامه‌های توسعه عمومی رولکس بوده و قصد دارد محصولات مجازی در حوزه‌های بازی آنلاین را نیز ایجاد کند. این شرکت معتقد است که با توجه به روند روزافزون پذیرش NFTها در جریان اصلی، این کار از پتانسیل سود قابل توجهی برخوردار است.

علاقه رولکس به رمزارزها

رولکس جدیدترین نام در لیست برندهای لوکسی است که امیدوارند بتوانند از قابلیت‌ها و فرصت‌های موجود در دنیای متاورس به نحو احسن استفاده کنند. این شرکت بر این باور است که پیاده‌سازی فناوری بلاکچین و ارز دیجیتال در خدمات خود، افراد بیشتری را به سمت این نام جذب می‌کند. علاوه بر اینکه سود بیشتری را برای شرکت به همراه داشته و آن را برای آینده نهایی متاورس بدون توجه به روندهای نزولی بازار آماده می‌سازد.

سایر برندهای لوکس در متاورس

بولگاری – در حال حاضر این برند به عنوان نازک‌ترین ساعت مکانیکی جهان شناخته می‌شود. ساعت بولگاری ابتدا به دلیل طراحی باریک و سپس برای کد QR حکاکی شده با لیزر بر روی چرخ دندانه‌دار آن، به یک دارایی لوکس تبدیل شد. همین محبوبیت، کار آن برای ورود به بازار NFTها را بسیار آسان کرده است.

آنتونی پین (Antonie Pin)، صاحب برند بولگاری می‌گوید «این راه ما برای حفظ میراث خود و در عین حال ارائه فناوری‌های نوین برای مشتریانمان است.»

هابلوت – یک شرکت ساعت‌ساز لوکس سوئیسی است که پذیرش NFT و رمزارزها را در ماه فوریه امسال (بهمن 1400) آغاز کرد. این برند با رونمایی از مدل لوکس بیگ‌بَنگ یونیکو (big bang Unico)، که با صفحه سرامیکی 42 میلی‌متری، یک دفتر کل و کیف پول سخت‌افزاری با نام هابلوت نانوایکس (Hublot nano x) عرضه شد، به این عرصه قدم گذاشت. در همان زمان، این شرکت از دو اثر هنری NFT که با یکی از شرکای ژاپنی خود با نام تاکاشی موراکامی (Takashi Murakami)، ساخته شده بود، رونمایی کرد.

پنرای – در حال حاضر فقط 33 قطعه از نسخه محدود ساعت 44 میلی‌متری برند پنرای (Panerai) وجود دارد. صاحبان این ساعت مچی لوکس به مجموعه شرکت و مزایای آن دسترسی دارند.

لویی مونه – یک ساعت مچی فضایی خیره‌کننده با منشایی هورولوژیکی است. اخیراً از یک کاتالوگ ساعت شامل هزار قطعه NFT بر اساس ایده انقلابی فضا-زمان رونمایی کرده است. گفتنی است که همه این NFT ها در عرض هفت دقیقه فروخته شدند.

تگ هویر (TAG Heuer) – از برندهای مطرح ساعت‌سازی سوئیس است که در ماه می (اردیبهشت) اعلام کرد پرداخت از طریق رمزارزهایی مثل بیت‌کوین، دوج‌کوین و اتریوم را از طریق پلتفرم بیت‌پی (BitPay) برای خریدهای آنلاین خود می‌پذیرد.

این برند به تازگی از یک ویژگی ساعت هوشمند نیز رونمایی کرده است که برای مشتریانی که مایلند مجموعه دارایی‌های دیجیتال خود را در کنار اثبات مالکیت به نمایش بگذارند، محصولات کالیبر ای4 (Caliber E4) را به یک نمایشگر NFT تبدیل می‌کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: crypto.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×