» آرشیو اخبار » نهنگ‌ها، سولانای (SOL) ارزان را می‌بلعند!
نهنگ سولانا

نهنگ‌ها، سولانای (SOL) ارزان را می‌بلعند!

21 آبان 1401 17

سولانا (SOL) بعد از سقوط قیمت، بار دیگر به یکی از پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال در میان بزرگترین هولدرهای بایننس کوین (BNB) تبدیل شده است

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق آمار پلتفرم ردیاب نهنگ وِیل‌استتس (WhaleStats)، سولانا (SOL) بار دیگر به یکی از پرفروش‌ترین ارزهای دیجیتال در میان بزرگترین هولدرهای بایننس کوین (BNB) تبدیل شده است.

داده‌های موجود حاکی از آن هستند که میانگین اندازه خرید سولانا (SOL) طی یکی دو روز گذشته، در میان 100 سرمایه‌گذار برتر این گروه، حدود 60 واحد با ارزش تقریبی هزار و 10 دلار بوده است. علاوه بر این رمزارز، نهنگ‌های بایننس کوین به تازگی به دوج کوین (DOGE) نیز علاقمند شده‌اند. اگرچه خرید این میم کوین در حجم‌های کمتری اتفاق افتاده است، اما نهنگ‌ها همچنان فعالانه به خرید ادامه می‌دهند.

این فشار خرید از سوی نهنگ‌ها زمانی آغاز شد که قیمت (SOL) از پایین‌ترین سطح تاریخی ثبت شده خود در مارس 2021 (اسفند 99) بازگشت و قیمت آن از 12 دلار و 34 سنت تا مرز 17 دلار و 80 سنت افزایش یافت که به صورت نسبی 45 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

هرچند، افزایش قیمت فعلی حتی یک سوم کاهشی را که این دارایی دیجیتال در نتیجه فروش گسترده ناشی از سقوط اف‌تی‌ایکس (FTX) متحمل شده بود، جبران نکرده است.

نمودار کندل روزانه سولانا
نمودار کندل روزانه سولانا؛ منبع:coinmarketcap

وضعیت شبکه سولانا

در حالی که قیمت سولانا (SOL) سرمایه‌گذاران را به سمت یک سقوط شارپی سوق می‌دهد، منابع رسمی این شبکه بلاکچین با اشاره به عملکرد کلی آن، تمرکز بیشتری روی این جنبه خاص داشته و به چشم‌انداز بلندمدت آن امیدوار هستند.

پیش از این، تیم سولانا لبز (Solana Labs) طی یک رشته توییت، ضمن توصیف وضعیت کلی شبکه،  اعلام کرده بود که سولانا اکنون 3 هزار و 621 نود در حال اجرا و 2 هزار و 160 اعتبارسنج با 11.5 میلیون حساب فعال در اختیار دارد. افزون‌براین،  پس از خروج اپراتور مرکز داده هتزنر (Hetzner)، بخش جدیدی از اعتبارسنجی سولانا به عنوان بخشی از یک مشارکت رسمی به گوگل کلود (Google Cloud) منتقل خواهند شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×