» آرشیو اخبار » اعضای تیم آپتوس (APT) در فکر فروش توکن‌های خود هستند
آپتوس

اعضای تیم آپتوس (APT) در فکر فروش توکن‌های خود هستند

9 بهمن 1401 6

لایت کریپتو مدعی شده است که یک کیف پول متعلق به تیم اصلی توسعه‌دهنده بلاکچین آپتوس (APT) توکن‌های خود را برای فروش به بایننس منتقل کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، لایت کریپتو (lightcrypto) یکی از افراد کهنه کار در زمینه ترید و سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال به تازگی اظهاراتی نگران کننده در مورد احتمال فروش انبوه توکن‌های تخصیص یافته به اعضای تیم آپتوس (APT) را با حدود 172 هزار دنبال کننده خود در میان گذاشته است.

این کارشناس زبده مدعی شده است که تیم توسعه دهنده آپتوس (APT) قصد دارند دارایی‌های خود را در اوج بفروشند. وی در یک رشته توییت مشخص کرد که یک کیف پول متعلق به تیم اصلی توسعه دهنده بلاکچین آپتوس (APT) توکن‌های خود را به بزرگترین صرافی رمزارزها یعنی بایننس منتقل می‌کند.

طبق اظهارات وی، تاکنون بیش از 20 میلیون دلار معادل این رمزارز منتشر شده و هنوز بیش از 1 میلیارد دلار برای تزریق در بازار باقی مانده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

پروژه آپتوس

این تحلیلگر معتقد است که به احتمال زیاد توکن‌های آپتوس (APT) توسط بازار خرده فروشی کره جذب شده‌اند. پویایی جریان ورودی دارایی‌ها به آپ‌بیت (Upbit) گواه روشنی بر این واقعیت است. وی تصریح می‌کند که بهره باز هنگفت 400 میلیون دلاری در جفت‌ارز آپتوس / دلار آمریکا (APT/USDT) با دفاتر سفارش اسپات در ارتباط است.

همانطور که قبلاً گفتیم، آپتوس (APT) از ابتدای سال 2023 یکی از بهترین عملکردها را در میان دارایی‌های ارز دیجیتال از خود نشان داده است. طی سه هفته گذشته، قیمت این رمزارز تقریباً 500 درصد افزایش یافته و رکورد جدید خود را بالاتر از تراز 18.36 دلار ثبت کرده است.

سرنوشت آپتوس در دست نهنگ‌ها

«تاریخ رسمی بازگشایی قفل» دارایی‌های استیک شده برای سرمایه‌گذاران اولیه و مشارکت‌کنندگان اصلی آپتوس برای ماه نوامبر 2023 (آبان 1402) برنامه ریزی شده است. با این حال، موجودی در گردش توکن‌های APT همچنان تحت تسلط نهنگ‌ها قرار دارد. بر همین اساس، این پروژه به دلیل توکنومیک‌های نامتعادل خود از زمان انتشار در شبکه اصلی مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است.

حتی جوردی الکساندر (Jordi Alexander)، مدیر ارشد اجرایی سلینی کپیتال (Selini Capital) و مشاور بلاکچین، خوش‌بینی خریداران آپتوس (APT) و ادعای «نسل بعدی لایه اول» پیرامون این پروژه را به سخره گرفته و می‌گوید: «آپتوس بار دیگر نشان داد که این صنعت تا چه حد در دوران پارینه‌سنگی سیر می‌کند! این سرمایه‌گذاران خطرپذیر فکر می‌کنند که روی یک فناوری لایه اول امیدوارکننده سرمایه‌گذاری کرده‌اند. مسخرست! این یک قمار خالص است.»

در همین حال، او به سرمایه‌گذاران خرد توصیه می‌کند که در شرایط فعلی از باز کردن هرگونه پوزیشن فروش در جفت‌ارز آپتوس/ دلار آمریکا (APT/USDT) خودداری کنند، زیرا آنها همچنان قادر هستند سرمایه‌گذاران خرد را فریب دهند.

شایان ذکر است که پروژه آپتوس (APT) که برای اولین بار در فوریه 2022 معرفی شد، یکی از اسپین‌آف‌های ابتکاری Diem متعلق به بلاکچین متا (که در آن زمان با نام فیس‌بوک شناخته می‌شد) است که بر اساس زبان برنامه‌نویسی آن نوشته شده است. نوآوری‌های تکنیکال اصلی این پروژه، یک رویکرد غیرعادی برای مقیاس‌بندی بلاکچین به شمار می‌رود.

بلاکچین آپتوس توانست طی دو دوره در سال 2022 در حدود 350 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کند که مشارکت‌هایی از سوی نهادهایی مثل مالتی کوین کپیتال (Multicoin Capital) و شرکت خدمات مالی آمریکایی اندریسن هوروویتز (Andreessen Horowitz) و دیگران را به همراه داشت.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×