» آرشیو اخبار » نرخ توکن‌سوزی شیبااینو به 443 درصد رسید
شیبااینو

نرخ توکن‌سوزی شیبااینو به 443 درصد رسید

8 آبان 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق اعلام وبسایت رسمی توکن‌سوزی شیبا (Shibburn)، نرخ توکن‌سوزی در این شبکه تا 443 درصد افزایش یافته است. این درحالی است که طی 24 ساعت گذشته تنها 14,089,818 واحد SHIB سوزانده شده است.

شیبااینو (SHIB) کم‌وبیش به حرکت خود در مسیر رشد ادامه می‌دهد و در زمان نگارش این مطلب، با 13.7 درصد افزایش، به بالاترین قیمت روزانه خود در حدود 0.000013 دلار رسیده است. این بالاترین سطح قیمت در بیش از شش هفته گذشته است. ازطرف دیگر، با جلب شدن دوباره توجه مردم به سمت میم‌کوین‌ها، شیبا هم دومین کندل روزانه خود را در منطقه سبز بسته است.

نمودار شیبااینو

تبلیغات جام جهانی قطر

در نتیجه این تغییرات، شیبااینو توانست جایگاه دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار را پس بگیرد. البته علی‌رغم این حرکت بزرگ، این دارایی هنوز بیش از 86 درصد از آخرین رکورد خود فاصله دارد و همانند سایر رمزارزها، از روند نزولی گسترده‌ای که از ابتدای سال 2022 تاکنون بازار را فراگرفته، در امان نبوده است.

به یاد بیاورید که یک سال پیش، در روز 28 اکتبر 2021 (6 آبان 1400)، شیبا اینو در یک روند صعودی چشمگیر، به بالاترین سطح تاریخی خود در حدود 0.000088 دلار رسید.

ناگفته نماند که باوجود این کاهش قیمت، امسال، سال بسیار مهمی برای SHIB بوده است؛ چراکه تا این لحظه شاهد راه‌اندازی پروژه‌ها و مشارکت‌های متعددی در این شبکه بوده‌ایم که ازآن‌جمله می‌توان به متاورس شیبا (SHIB metaverse)، حق امتیاز شعبات رستوران وِلی (Welly)، پورتال توکن‌سوزی شیبااینو و راه‌اندازی بازی شیبااترنیتی (Shiba Eternity) اشاره کرد.

 نقطه عطفی جدید برای شیبااینو

طبق داده‌های اینتو.د.بلاک (IntoTheBlock)، شیبااینو (SHIB) اکنون با بالاترین درصد از دارندگان بلندمدت خود روبروست، که نقطه عطف جدیدی را در این معیار ایجاد می‌کند. درحال‌حاضر، شمار دارندگان بلندمدت یا «هولدرهای شیبا» به 42 درصد رسیده است که بالاترین میزان ثبت‌شده آن تاکنون بوده است، در حالی که درصد سرمایه‌گذاران میان مدت آن همچنان رو به کاهش است.

در همین حال، درصد دارندگان کوتاه مدت نسبتاً ثابت مانده است. براساس داده‌های IntoTheBlock این آمار به صورت عددی به شرح زیر هستند: 42٪ از دارندگان، توکن‌های SHIB خود را برای بیش از یک سال نگه داشته‌اند، 55٪ حدود یک سال نگه داشته‌اند. و 3٪ توکن های خود را برای کمتر از یک ماه نگه داشته‌اند.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×