» آرشیو اخبار » شیبااینو از آغاز همکاری خود با بوگاتی گروپ خبر داد
شیبااینو و بوگاتی

شیبااینو از آغاز همکاری خود با بوگاتی گروپ خبر داد

19 دی 1401 5

تیم توسعه دهنده شیبااینو (SHIB) از برگزاری یک رویداد هیجان‌انگیز با همکاری بوگاتی گروپ خبر داده است. این محصول مشترک، کیف‌های دستی با تم شیبااینو خواهد بود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تیم توسعه‌دهنده میم کوین محبوب شیبااینو (SHIB) از برگزاری یک رویداد هیجان‌انگیز با همکاری بوگاتی گروپ (Bugatti Group) خبر داده است. علی‌رغم صحبت‌های هر دو طرف درباره آنچه که خریداران می‌توانند به زودی منتظر آن باشند، یک ویدیوی تبلیغاتی حاکی از آن است که این محصول مشترک، کیف‌های دستی با تم شیبااینو خواهد بود.

شیبااینو

گفتنی است که بوگاتی گروپ، شرکتی است که در زمینه طراحی، تولید و فروش چمدان، کیف دستی، ساک و لوازم جانبی آنها فعالیت دارد. این شرکت فعالیت خود را از دهه 1940 آغاز کرده و همیشه به خاطر “طراحی‌های استثنایی با بهترین مواد اولیه” شهرت داشته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

اخیراً، این شرکت با سوار شدن بر موج گسترده تبلیغاتی، مجموعه‌ای از توکن‌های غیرمثلی خود را راه‌اندازی کرده است.

پروژه جدید، مجموعه‌ای تحت عنوان مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) بوگاتی گروپ جنسیس را معرفی کرده است که صاحبان آن از مزایایی مانند دسترسی به کانال‌های رسانه‌های اجتماعی انحصاری و همچنین تخفیفات ویژه برای خرید و فروش‌های بعدی خود برخوردار می‌شوند.

بدون شک شیبا اینو از زمان راه‌اندازی خود در سال 2020 تاکنون، شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده است و این همکاری تنها مهر تاییدی بر این واقعیت است که این شبکه تا چه میزان در مسیر خود به سوی فتح قله‌های جدید در دنیای NFTها و ارزهای دیجیتال جدی است. ناگفته نماند که با وجود اصلاحات گسترده قیمت و افت 90 درصدی نسبت به رکورد تاریخی آن، تقاضا برای این توکن نشانه‌ای از کاهش نشان نمی‌دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×