» آرشیو اخبار » نسخه بتای شیباریوم به زودی راه‌اندازی می‌شود
شیباریوم

نسخه بتای شیباریوم به زودی راه‌اندازی می‌شود

9 بهمن 1401 5

در حالی که هنوز تاریخ دقیق راه‌اندازی شبکه لایه دوم شیباریوم مشخص نیست، توسعه‌دهندگان پروژه اعلام کرده‌اند که نسخه بتای شبکه به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با نزدیک شدن به زمان پیشنهادی برای راه‌اندازی نسخه بتا از بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) و البته وجود روند صعودی مداومی که کل بازار رمزارزها را فرا گرفته است، شاهد رشد چشمگیر قیمت میم کوین محبوب بازار، یعنی شیبااینو (SHIB) و بهبود احساسات کلی حاکم بر بازار بوده‌ایم.

لازم به ذکر است که شیباریوم یک بلاکچین لایه 2 است که بر بستر شبکه اتریوم ساخته شده و به گونه‌ای طراحی شده است که با توکن‌های اکوسیستم شیبا اینو، ازجمله SHIB، LEASH و BONE تقویت می‌شود.

در حالی که هنوز تاریخ دقیق راه‌اندازی شبکه لایه دوم شیباریوم مشخص نیست، توسعه‌دهندگان پروژه اعلام کرده‌اند که نسخه بتای شبکه به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

«با نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی شبکه بتای شیباریوم، از صمیم قبل از جامعه شیبا به خاطر انرژی و هیجانی که برای معرفی مرحله به مرحله‌ این پروژه به ما می‌دهند تشکر می‌کنیم.»

فریب شیبا را نخورید

پس از یک دوره پرتلاطم در سال تجاری 2022، ارزش شیبااینو (SHIB) همگام با بخش زیادی از بازار، از ابتدای سال جدید به شدت افزایش یافته است. طبق داده‌های وبسایت CoinMarketCap، قیمت این میم کوین از اول ژانویه تاکنون چیزی در حدود ۴۸ درصد رشد کرده است. با قیمت فعلی 0.0000119 دلار، این آلتکوین در سطوحی مشابه با قبل از سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX) ایستاده است.

ارزیابی عملکرد شیبااینو (SHIB) در نمودار روزانه نشان می‌دهد که این میم کوین طی چند هفته گذشته شاهد افزایش تقاضا بوده است که به نوبه خود باعث شده که انباشت این دارایی نیز به سطوح قبل از FTX در نوامبر 2022 (آبان) برسد.

نمودار روزانه شیبااینو

در زمان نگارش این مطلب، شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار روزانه شیبااینو با یک روند صعودی، به سطح 73 نزدیک شده است. به همین ترتیب، شاخص جریان پول (MFI) آن، رقم 73.59 را نشان می‌دهد. این شاخص‌ها از ابتدای سال روندی صعودی داشته‌اند که حاکی از تداوم روند رشد انباشت این دارایی از آن زمان تاکنون می‌باشد.

در همین حال، علی‌رغم افزایش قیمت، بررسی اندیکاتور جریان نقدینگی چایکین (CMF) نشان می‌دهد که خط پویای آن از روز 17 ژانویه (27 دی) روندی نزولی را آغاز کرده است.

این وضعیت منجر به تشکیل یک واگرایی نزولی شده است که اغلب به یک سیگنال فروش اشاره دارد. سیگنال فروش CMF زمانی خود را نشان می‌دهد که قیمت یک دارایی به مناطق اشباع خرید وارد می‌شود و بالاتر می‌رود، در حالی که CMF با ثبت سقف‌های پایین‌تر، واگرا شده و شروع به کاهش می‌کند.

این واگرایی نزولی در بازار شیبااینو (SHIB) نشان داد که شرایط فاندامنتال بازار از افزایش قیمت این دارایی پشتیبانی نمی‌کند و یک پولبک احتمالی قریب‌الوقوع در پیش است.

نگاهی به اندیکاتور آرون (Aroon)، ضعف این روند صعودی در بازار فعلی شیبا را به خوبی تأیید می‌کند. در زمان نگارش این مطلب، خط بالایی اندیکاتور آرون روی 28.57 درصد است.

به طور معمول، زمانی که این خط نزدیک به صفر قرار بگیرد، نشان می‌دهد روند صعودی قدرت کافی را ندارد. این وضعیت مدت‌ها پیش شکل گرفته است و معمولاً به عنوان نشانه‌ای از معکوس شدن روند بالقوه بازار در نظر گرفته می‌شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: ambcrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×