» آرشیو اخبار » در آستانه شیباریوم، نهنگ‌ها برای بلعیدن SHIB آماده می‌شوند
شیباریوم

در آستانه شیباریوم، نهنگ‌ها برای بلعیدن SHIB آماده می‌شوند

13 دی 1401 4

مومنتوم حرکات قیمت شیبااینو در چند روز اخیر به دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه شیباریوم افزایش یافته است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در حالی که توسعه‌دهندگان اصلی شیبا، یعنی شیتوشی کوزاما و تروفیاس (Shytoshi Kusama و Trophias) و همچنین اکوسیستم شیبااینو از راه‌اندازی بلاکچین لایه دوم شیباریوم (Shibarium) خبر می‌دهند، جامعه انتظار دارد سال 2023 با افزایش قابل توجهی در نرخ توکن‌سوزی و کاربردپذیری شیبااینو (SHIB) مواجه شود، چرا که زمانی که نهنگ‌های اتریوم به سمت یک دارایی مثل شیبااینو (SHIB) یورش می‌برند، مومنتوم صعودی آن شتاب بیشتری پیدا می‌کند.

عرضه شیباریوم

افزایش نرخ توکن‌سوزی شیبااینو پیش از عرضه شیباریوم

ردیاب توکن‌سوزی شیبااینو، موسوم به شیب‌بورن (Shibburn) روز سوم ژانویه (13 دی) در توییتی گزارش داد که میزان توکن‌سوزی شیبااینو افزایش قابل توجهی را شاهد بوده است. در 24 ساعت گذشته در مجموع 182,339,090 واحد توکن SHIB سوزانده شده است. این افزایش گسترده توکن‌سوزی به واسطه 11 تراکنش برای حذف توکن‌های شیبا از گردش بازار انجام شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به گزارش سایت شیب‌بورن، نرخ توکن‌سوزی و تعداد تراکنش ها طی چند روز اخیر به شدت افزایش یافته است تا جایی‌که روز دوم ژانویه (12 دی)، این رقم به 159,411,895 واحد SHIB طی 13 تراکنش رسید.

در شب سال نو، یک آدرس حدود 297,290,339 واحد از توکن SHIB را برای سوزاندن ارسال کرد که باعث شد نرخ تو‌کن‌سوزی تا 13,198 درصد افزایش یابد. این آدرس مرموز طی 24 ساعت گذشته نیز 73,996,550 توکن SHIB را به آدرس توکن‌سوزی ارسال کرده است. ظاهراً نهنگ‌ها قبل از راه‌اندازی شیباریوم (Shibarium) در اوایل سال 2023 دوباره به میدان بازمی‌گردند.

داده‌های ردیاب نهنگ ویل‌استتس (WhaleStats) حاکی از آن است که توکن شیبااینو بیشترین خریدار را در میان نهنگ‌های اتریوم دارد. علاوه بر این، شیبا اینو بار دیگر به پرکاربردترین قرارداد هوشمند در میان بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم در 24 ساعت گذشته تبدیل شده است. با این اوصاف، فعالیت توسعه و فعالیت نهنگ‌ها در شبکه شیبااینو نیز طی چند روز اخیر افزایش یافته است.

رالی احتمالی شیبااینو

مومنتوم حرکات قیمت شیبااینو در چند روز اخیر به دلیل نزدیک شدن به زمان عرضه شیباریوم افزایش یافته است. گفتنی است که توکن SHIB در حال حاضر با قیمت 0.0000082 دلار معامله می‌شود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 2 درصد افزایش را نشان می‌دهد. سقف و کف قیمت ثبت شده آن در کندل روزانه تاکنون، به ترتیب 0.000008129 دلار و 0.000008236 دلار بوده است.

در همین حال، توکن گس شیباریوم با نام BONE با 6 درصد افزایش و نوسان در بازه 0.850 دلار و 0.901 دلار، اکنون با قیمت 0.89 دلار معامله می‌شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×