» آرشیو اخبار » بایننس و Virtuzone مشارکت استراتژیک توسعه وب 3 را آغاز کردند
بایننس و Virtuzone مشارکت استراتژیک توسعه وب 3 را آغاز کردند

بایننس و Virtuzone مشارکت استراتژیک توسعه وب 3 را آغاز کردند

9 شهریور 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت Virtuzone در نظر دارد نقشی کلیدی در گسترش تکنولوژی وب 3 در امارات داشته باشد و در عین حال استفاده از رمزارزها را ترویج و توسعه دهد.

Virtuzone که ارائه دهنده پیشرو خدمات شرکت‌ها و کسب‌وکارها در امارات متحده عربی است، اخیرا با صرافی بایننس برای پذیرش پرداخت‌های ارزهای دیجیتال از طریق بایننس پی (Binance Pay) به توافق رسیده است.

طبق بیانیه رسمی مطبوعاتی، Virtuzone قصد دارد با تسهیل پرداخت‌های ارز دیجیتال برای راه‌اندازی شرکت، موانع موجود برای کارآفرینی را از میان بردارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

ایجاد فرصت‌های بیشتر برای کسب‌وکارهای جهانی با تلاش برای بهره‌گیری از جامعه استارت‌آپ پر رونق امارات متحده عربی، یکی دیگر از حوزه‌های کلیدی در پشت این شراکت استراتژیک است.

همکاری بایننس پی و virtuzone

بایننس پی فناوری پرداخت اختصاصی با ارز دیجیتال است که توسط این صرافی طراحی شده است تا پرداخت‌ها و نقل و انتقالات رمزارزی بدون تماس، بدون مرز و ایمن انجام شوند.

مجموع هتل‌ها و شرکتهای تفریحی JA Resorts و شرکت مجید الفتیم برخی از شرکت‌های دیگر در امارات هستند که قبلاً بایننس را در سیستم‌های پرداخت خود ادغام کرده‌اند.

جالب اینجاست که Virtuzone به اولین شرکتی در یک کشور خاورمیانه‌ای تبدیل شده است که با اقدام اخیر خود پرداخت ارزهای دیجیتال را برای راه اندازی کسب و کار می‌پذیرد.

جورج هوجیگ (George Hojeige)، مدیرعامل Virtuzone خاطر نشان کرد:

هدف اتحاد ما با بایننس ایجاد هم افزایی بیشتر در راه اندازی کسب و کار و صنایع رمزارز، با هدف کلی ایجاد یک محیط تجاری مبتنی بر فناوری ارز دیجیتال است که در آن بتوانیم راه را برای تأسیس شرکت های متخصص در امور مالی غیرمتمرکز آسان کنیم. فناوری‌های بلاکچین، توسعه و تجارت توکن‌های غیرمثلی (NFT) و موارد دیگر، امارات متحده عربی را به عنوان یک مرکز نوآوری و فناوری‌های نسل بعدی تبدیل می‌کند.

نیل پچ (Neil Petch)، رئیس و یکی از بنیانگذاران Virtuzone گفت که انتظار می‌رود همکاری با یک شرکت برجسته فناوری مانند بایننس، این شرکت را در خط مقدم تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم در سراسر امارات و منطقه قرار دهد.

امارات متحده عربی به یک مرکز بزرگ رمزارز تبدیل خواهد شد

امارات قانون جدیدی را تصویب کرد که به منظور تعریف نحوه نظارت بر دارایی‌های نوپا توسط قانون‌گذاران داخلی در اوایل سال جاری طراحی شده بود. شفافیت مورد نیاز در این فضا به زودی باعث شد تا صرافی‌های ارز دیجیتال پیشرو مانند بایننس، اف تی ایکس و CryptoCom جای پای خود را در خاورمیانه محکم کنند.

بایننس و Virtuzone مشارکت استراتژیک توسعه وب 3 را آغاز کردند

این قانون به منظور پیشبرد جاه‌طلبی های امارات متحده عربی برای تبدیل شدن به مرکز فناوری ارزهای دیجیتال است. در تعاریف قانونی برای دارایی‌های دیجیتال آمده است که نظام حکومتی می‌بایست مجوزهای لازم را تنظیم ‌کند و همچنین جریمه‌هایی را در صورتی که شرکت‌ها و سازمان‌ها خارج از محدوده فعالیت ‌کنند، مشخص کند.

مترجم: آرمان علیزاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×